نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ عرضه بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III اعلام شد

سگا و استودیو رلیک تاریخ عرضه بازی استراتژیک Warhammer 40,000: Dawn of War III را اعلام کردند.

استودیو رلیک، سازنده، و سگا، ناشر بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III، در جدیدترین اخبار بازی رسما اعلام کردند که این بازی استراتژیک موردانتظار در تاریخ ۷ اردیبهشت برای پی‌سی عرضه خواهد شد. سازندگان بازی همچنین اعلام کردند که بازی در سه نسخه استاندارد، محدود (Limited) و کالکتور (Collector) در دسترس خواهد بود که نسخه کالکتور شامل آیتم‌های فیزیکی جالبی است. از این آیتم‌ها می‌توان به یک چکش، یک سری بنر یا پرچم کوچک، موسیقی‌های رسمی بازی، کارت هنری و همچنین نسخه فیزیکی بازی اشاره کرد که در قابی بسیار زیبا در نسخه کالکتور قرار داده شده است.

نسخه محدود بازی نیز تمامی محتویات نسخه کالکتور به استثنای چکش و بنر‌ها را شامل می‌شود. همچنین امکان پیش‌خرید بازی فعال شده و افرادی که آن را پیش‌خرید کنند، به پک Masters of War Skin دسترسی خواهند داشت که در اصل پوشش‌هایی برای سه نفر از شخصیت‌های بازی دارد:

  • پوشش The Dark Queen برای Lady Solaria
  • پوشش The Ghost Seer برای Farseer Taldeer
  • پوشش The Big Kustom برای Beauty 

فیلیپ بوئل، سازنده بازی، به مناسبت اعلام تاریخ عرضه این اثر متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم به طرفداران‌مان بگوییم که زمان کمی تا عرضه بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III باقی مانده است. تمامی اعضای تیم سازنده بازی بی‌صبرانه منتظر هستند تا این بازی عظیم و هیجان‌انگیز را با شما به اشتراک بگذارند.

همچنین استیون مک‌دونالد، تهیه‌کننده اجرایی بازی نیز پیام دیگری منتشر کرده است:

در Warhammer 40,000: Dawn of War III شاهد بزرگ‌ترین نیرو‌های این مجموعه خواهید بود و علاوه بر آن با هیرو‌های فوق‌العاده‌ای آشنا خواهید شد و در نبرد‌های عظیمی شرکت خواهید کرد. تمامی این ویژگی‌ها در بازی وجود دارد و این بازی تا به امروز بزرگ‌ترین اثر در مجموعه Dawn of War است.

هنوز قیمت نسخه‌های محدود و کالکتور این بازی مشخص نشده است. شما همچنین می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده