نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۹

بازی موبایل The Room: Old Sins معرفی شد؛ انتشار در اواخر ۲۰۱۷

بازی The Room: Old Sins، جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی پرطرفدار The Room، رسما معرفی شد. بازی اواخر ۲۰۱۷ برای آیفون و اندروید منتشر می‌شود.

بازی‌های The Room تا امروز جزو معتبرترین و محبوب‌ترین سری‌هایی بوده‌اند که در گوشی‌های موبایل عرضه شده‌اند. این ساخته‌های معمایی، پرظرافت و رازآلود استودیو فایرپروف گیمز (Fireproof Games) به‌شکل بی‌نقصی با ذات دستگاه‌های موبایل همخوانی دارند و تجربیاتی ناب را برای مخاطبان‌شان فراهم می‌کنند. آخرین نسخه‌ی سری فوق بازی The Room 3 بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و مورد تعریف و تمجیدهای منتقدان قرار گرفت. فایرپروف سپس از رسانه‌ها فاصله گرفت و پروژه‌های‌اش را در سکوت دنبال کرد. اکنون این استودیو باری دیگر با خبری خوش، در میان اخبار بازی موبایل خودی نشان داده است.

بازی آیفون و اندروید The Room: Old Sins

ساعاتی پیش در توییتر، فایرپروف بازی The Room: Old Sins، نسخه‌ی بعدی The Room، را به طرفداران‌اش معرفی کرد. این بازی موبایل قرار است در اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران دو سیستم‌عامل اندروید و iOS قرار بگیرد.

هنوز از جزئیات بازی جدید فایرپروف اطلاعی نداریم؛ اما با توجه به قرارگیری عبارت Old Sins در نام آن، احتمال دارد که با اثر متفاوتی نسبت به نسخه‌های شماره‌دار سروکار داشته باشیم. در این میان، توسعه‌دهنده تأیید کرده است که ساخته‌اش حین نمایشگاه EGX Rezzed، که اوایل فروردین‌ماه در لندن برگزار می‌شود، قابل بازی خواهد بود. انتظار می‌رود که در آن زمان اطلاعات بیشتری از The Room: Old Sins به دست بیاوریم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده