نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Disc Jam

بازی Disc Jam فردا منتشر خواهد شد و سازندگان بازی به همین دلیل تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند.

استودیو های هورس اینترتینمنت هفته گذشته اعلام کرد که بازی Disc Jam، در تاریخ ۱۷ اسفند برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین چندی پیش اعلام شد که این بازی یکی از بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه مارس است و کاربران پلاس پلی‌استیشن 4 می‌توانند این بازی کاملا جدید را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مذکور به مناسبت رسیدن به روز عرضه بازی تریلر جدیدی از Disc Jam را منتشر کرده که گیم‌پلی و برخی ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

Disc Jam یک بازی ورزشی اکشن بسیار سریع است که گیم‌پلی آن ترکیبی از ورزش‌های هاکی روی میز و تنیس است. در این بازی باید دیسکی را به سمت تیم حریف پرتاب کنید و با هر بار برخورد دیسک به فضای پشت بازیکنان تیم حریف، امتیازی نصب شما خواهد شد. همچنین باید مواظب باشید که دیسک پرتاب شده توسط حریفان به فضای پشت شما نرسد که در این صورت امتیاز از دست خواهید داد. در این بین شخصیت‌های بازی نیز بسیار متنوع بوده و هریک قابلیت‌های ویژه خود را دارند که می‌توان در طول مسابقه از آن‌ها استفاده کرد.

بازی Disc Jam را همچنین می‌توان همراه با دوستان هم به صورت آنلاین یا تقسیم صفحه (Split Screen) تجربه کرد و در صورتی که بازی بتواند گیم‌پلی خوبی ارائه کند، قطعا بازی کردن آن به صورت چندنفره لذت خاص خود را خواهد داشت. شما همچنین می‌توانید با دوست‌تان یک تیم تشکیل داده و به صورت آنلاین با تیم‌های دیگر رقابت کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده