نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ عرضه نسخه ریمستر بازی The Turok 2 اعلام شد

استودیو نایت‌دایو رسما تاریخ عرضه نسخه ریمستر بازی Turok 2 را اعلام کرد.

استودیو نایت‌دایو، در سال ۲۰۱۵ نسخه ریمستر بازی Turok را منتشر و در پی استقبال خوبی که از آن صورت گرفت، ساخت ریمستر دومین نسخه از این سری یعنی Turok 2: Seeds of Evil را نیز آغاز کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده که ریمستر دومین نسخه از بازی Turok، قرار است در تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) از طریق فروشگاه‌های استیم، GOG و Humble Store برای پی‌سی منتشر شود.

در بازی Turok 2: Seeds of Evil گیمر در نقش شخصیت اصلی بازی به شکار دایناسور‌های مختلف می‌رود. نسخه اصلی این بازی برای کنسول نینتندو 64 منتشر شده بود و به استناد گزارش‌ها، فروشی بیش از یک میلیون نسخه داشته است. نسخه ریمستر این بازی تمامی محتویات نسخه اصلی را شامل می‌شود و علاوه بر آن یک سری باس‌های جدید نیز به بازی اضافه شده و ۲۰ سلاح کاملا جدید نیز در دسترس گیمر قرار می‌گیرند. یکی از این سلاح‌ها Cerebral Bore است که با آن می‌توانید جمجمه دشمن را سوراخ کرده و مغزش را متلاشی کنید!

علاوه بر این موارد، در نسخه ریمستر شاهد یک حالت بازی جدید به اسم Last Turok Standing خواهیم بود که یک حالت چندنفره است و در آن می‌توانید با دیگر گیمر‌ها مبارزه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر جدید ریمستر بازی Turok 2: Seeds of Evil را تماشا کنید:

| |

عرضه این بازی فعلا برای پی‌سی تایید شده است ولی پیش از این در اخبار بازی داشتیم که احتمالا ریمستر نسخه‌های اول و دوم Turok برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهند شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده