نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

شخصیت ادی گوردو برای بازی Tekken 7 تایید شد

کمپانی باندای نامکو رسما اعلام کرد که شخصیت ادی گوردو در بازی Tekken 7 حضور خواهد داشت.

اگر از طرفداران قدیمی سری Tekken باشید، قطعا شخصیت ادی گوردو را که یک مبارز برزیلی است به خاطر می‌آورید؛ شخصیتی که اولین بار در بازی Tekken 3 معرفی شد و پس از آن در تمامی نسخه‌های این بازی مبارزه‌های حضور داشته است. حال کمپانی باندای نامکو، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که این شخصیت در بازی Tekken 7 نیز حضور خواهد داشت.

ادی از سبک مبارزه کاپوئرا برزیلی برای مبارزه استفاده می‌کند و سازندگان بازی متنی با هدف معرفی وی منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

سبک مبارزه‌ای کاپوئرا با تلفیق رقص، حرکات آکروباتیک و موسیقی با یکدیگر یک هنر رزمی مرگبار به حساب می‌آید و زمانی که فردی مثل ادی از این سبک استفاده کرده و در آن ماهر می‌شود، می‌توان گفت که وی تبدیل به مبارزی شده که به هیچ‌شخصی رحم نخواهد کرد و باعث ریخته‌شدن خون دشمنانش شده و پیروز نبرد‌ها خواهد شد.

از حیث داستانی، ادی برای اینکه بتواند بیماری مربی‌اش را درمان کند، با جین کازاما همکاری کرد و وعده داد که در صورت درمان شدن بیماری استادش، تحت فرمان جین خواهد بود. اما همه‌چیز مطابق میل وی پیش نرفت و حال ادی در پی گرفتن انتقام از Mishima Zaibatsu است که رهبری آن را کازویا میشیما برعهده دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت ادی را تماشا کنید:

| |

باندای نامکو چندی پیش تاریخ انتشار بازی Tekken 7 را اعلام کرد که بر اساس آن، این بازی مبارزه‌ای در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برروی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده