نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تریلر فیلم War Machine با بازی برد پیت

شبکه استریم نت فلیکس اولین تریلر فیلم جدید خود با نام ماشین جنگی (War Machine) را منتشر کرد.

شبکه استریم نت‌فلیکس طی هفته اخیر اولین تیزر تریلر فیلم اوکجا (Okja) و مستند Five Came Back را منتشر کرد. حال این شبکه اولین تیزر تریلر فیلم War Machine را منتشر کرده است. این فیلم که برد پیت ستاره اصلی آن است، داستان واقعی یک ژنرال برجسته ارتش آمریکا را روایت می‌کند که در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

فیلم War Machine داستان یک ژنرال چهار ستاره ارتش آمریکا به نام استنلی مک‌کریستال (در فیلم به گلن مک‌ماهون تغییر نام پیدا کرده است) را روایت می‌کند که در حرفه خود عملکرد بسیار موفقی را داشته است. از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به رهبری نیروهای ناتو در افغانستان اشاره کرد. اما پس از انتشار یک فایل صوتی از او در سال ۲۰۱۰ توسط مجله رولینگ استون، حرفه نظامی او به خطر می‌افتد و در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرد. در این فایل صوتی، او به طور علنی از رهبران کاخ سفید انتقاد کرده بود.

فیلم War Machine براساس رمانی به نام The Operators: The Wild and Terrifying Inside Story of America's War in Afghanistan اثر مایکل هستینگس، ساخته شده است. هستینگس در واقع شخصی بوده است که داستان اصلی این فایل صوتی را نوشته و به مجله رولینگ استون داده بود. بن کینگزلی، اموری کوئن، آرجی کایلر، توفر گریس، آنتونی مایکل هال، جان ماگارو، اسکات مک نایری، ویل پولتر، کیت استنفیلد، آنتونی هیز، آلن راک، مگ تیلی و تیلدا سوئینتن دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم War Machine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی فیلم War Machine بر عهده دیوید میچود، کارگردان فیلم‌هایی چون قلمرو حیوانات (Animal Kingdom) و ولگرد (The Rover)، بوده است. طبق گفته وب‌سایت هالیوود ریپورتر، بودجه ساخت این فیلم حدود ۶۰ میلیون دلار بوده است. فیلم War Machine در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده