نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

انتشار اولین تصویر فیلم Mary Poppins Returns

کمپانی والت دیزنی اولین تصویر فیلم مری پاپینز باز می‌گردد (Mary Poppins Returns) را منتشر کرد.

ماه گذشته دیزنی اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Mary Poppins Returns رسما آغاز شده است. حال دیزنی اولین تصویر رسمی دنباله فیلم مری پاپینز (Mary Poppins) محصول سال ۱۹۶۴َ، را منتشر کرده است. این تصویر توسط وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر شده که مری پاپینز با بازی امیلی بلانت، را نشان می‌دهد که به محله چری تری لین بازگشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mary Poppins Returns

لباس و پوشش جدید مری پاپینز شباهت زیادی به لباس و پوشش شخصیت ایجنت کارتر در سریال Agent Carter دارد. فیلم Mary Poppins Returns ادامه داستان مری پاپینز را که یک پرستار بچه جادویی است، دنبال می‌کند که به محله چری تری لین بازگشته تا با جین و مایکل بنکس که اکنون بزرگ شده‌اند، دوباره دیدار کند. کارگردانی این فیلم بر عهده راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) و به سوی جنگل (Into the Woods)، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mary Poppins Returns نیز بر عهده دیوید مگی بوده است.

امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام ودرال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Mary Poppins Returns برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده