نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

انتشار اخبار جدید بازی‌ های Star Wars در مراسم بزرگداشت جنگ ستارگان

لوکاس‌فیلم اعلام کرده که‌ در مراسم آتی بزرگداشت جنگ ستارگان، علاوه بر اخبار فیلم بعدی این مجموعه، خبرهای خوبی از بازی‌های آینده این مجموعه نیز منتشر خواهد شد.

طبق اخبار منتشر شده مراسم بزرگداشت جنگ ستارگان که‌ ماه بعد برگزار خواهد شد، تنها حاوی اطلاعاتی از فیلم بعدی این مجموعه سینمایی نخواهد بود بلکه لوکاس‌فیلم اعلام کرده است که‌ اطلاعاتی از برخی از بازی‌های ویدیویی این مجموعه نیز منتشر خواهد شد.

در پستی در وب‌سایت جنگ ستارگان، لوکاس‌ فیلم اعلام کرد که‌ الکترونیک آرتز برای «نمایش آخرین پیشرفت‌های‌شان در پروژه‌های جنگ ستارگان» در این رویداد شرکت خواهد کرد. این خبر می‌تواند معناهای فراوانی داشته باشد.

پروژه‌های متعدد و جدیدی از مجموعه جنگ ستارگان در دست ساخت است که‌ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. در حال حاضر استودیوهای دایس و موتیو با همکاری هم در حال ساخت بازی Star Wars: Battlefront 2 هستند. در حالی که استودیو سازنده بازی Dead Space یعنی ویسرال گیمز نیز، تحت کارگردانی امی هنیگ، کارگردان و نویسنده شناخته شده سری آنچارتد، در حال ساخت یک بازی بسیار عجیب و پر سر و صدا از مجموعه جنگ ستارگان است. علاوه بر موارد فوق، استودیو ریسپان، سازنده بازی Titanfall نیز در حال ساخت اکشنی سوم شخص است که در دنیای جنگ ستارگان در جریان است.

در مراسم بزرگداشت جنگ ستارگان، شرکت کنندگان می‌توانند با بازی‌های موبایلی سری جنگ ستارگان همچون Star Wars: Galaxy of Heroes ، Star Wars: Pinball و Star Wars: Force Collection به بازی بپردازند. علاوه بر این در رویدادی تحت عنوان «Cantina Community» که خارج از مکان برگزاری مراسم بزرگداشت، برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با سازندگان و توسعه‌دهندگان مجموعه جنگ ستارگان به گفتگو بپردازند.

جشن جنگ ستارگان در روزهای ۱۳ تا ۱۶ آپریل در مرکز همایش‌های اورنج کانتی واقع در شهر اورلاندو ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود. بلیت این مراسم هم‌اکنون از طریق وب‌سایت‌ شوکلیکس در حال فروش است. در خصوص فیلم سینمایی بعدی مجموعه جنگ ستارگان نیز، ریان جانسون، کارگردان فیلم آخرین جدای (The Last Jedi) و کتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس‌فیلم در جریان پنلی در این مراسم، جزییات و اطلاعات جدیدی از این فیلم در اختیار هواداران قرار خواهند داد.

بیشتر از همه منتظر کدام یک از بازی‌های مجموعه جنگ ستارگان هستید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده