نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر جدید بازی Ghost Recon: Wildlands با محوریت ویژگی های گرافیکی نسخه پی سی

در جدیدترین تریلر بازی Ghost Recon: Wildlands شاهد ویژگی‌ها و تنظیمات گرافیکی بازی در نسخه رایانه‌های شخصی هستیم.

در حالی که کمتر از یک هفته تا انتشار بازی Ghost Recon: Wildlands باقی مانده است؛ امروز کمپانی یوبی سافت یک تریلر جدید مربوط به نسخه رایانه‌های شخصی بازی منتشر کرده است. این تریلر از روی سیستمی مجهز به یک کارت گرافیک GeForce GTX ضبط شده و از کیفیت و نرخ فریم بالایی برخوردار است.

در این ویدیو شاهد یکسری تنظیمات و تکنولوژی‌ها گرافیکی هستیم که وضعیت بازی را از دید بصری بهبود خواهد بخشید. از این تنظیمات می‌توان به HBAO+ برای سایه‌های بهتر، نورپردازی حجمی و تکنولوژی turf tech یاد کرد که مورد آخر شکل و واکنش چمن‌ها و گیاهان بازی را واقعی تر و زنده جلوه می‌دهد. علاوه بر این، بازی Wildlands از ابزار ضبط Ansel متعلق به کمپانی انویدیا استفاده می‌کند که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن بازی خود را ضبط و به اشتراک بگذارند.

همچنین یوبیسافت در این تریلر توضیح می‌دهد که نرخ فریم نسخه پی سی بازی محدودیتی ندارد و ده‌ها تنظیمات گرافیکی برای این نسخه از بازی در نظر گرفته شده است. سیستم موردنیاز بازی را برای آگاهی از تنظیماتی که می‌توانید بازی را در آن اجرا کنید، بررسی کنید.

| |

در دیگر اخبار مربوط به Wildlands، به تازگی مقامات بولیوی از یوبی سافت به علت پیاده سازی این کشور به عنوان قاچاقچی موارد مخدر اعتراض کرده‌اند و گفته‌اند که از یوبی سافت شکایت خواهند کرد.

Wildlands در تاریخ ۱۷ اسفند برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در ضمن ۶.۸ میلیون نفر در بتا بازی شرکت کرده‌اند که رکورد جدیدی برای یوبی سافت ثبت کردند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده