نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

ویدیو مقایسه نسخه سوییچ و Wii U بازی Zelda: Breath of the Wild

اگر می‌خواهید بدانید نسخه‌های Wii U و سوییچ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild چقدر با هم تفاوت دارند، با زومجی همراه باشید.

کنسول نینتندو سوییچ رسما عرضه شد و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز به عنوان یکی از بازی‌های روز عرضه کنسول همزمان با آن در دسترس قرار گرفت. این بازی جهان‌باز استقبال فوق‌العاده منتقدین را در پی داشت و نمره متای ۹۸ را ثبت کرد که آن را به یکی از بهترین بازی‌های نسل فعلی بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌کند.

این بازی البته علاوه بر سوییچ، روی کنسول Wii U نیز منتشر شده و در اصل آخرین بازی انحصاری‌ای است که نینتندو برای این کنسول خود منتشر می‌کند. حال ویدیویی از مقایسه گرافیک این بازی روی این دو کنسول منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. همان‌طور که در ویدیو هم کاملا مشخص است، نسخه سوییچ بازی از حیث بصری زیباتر از نسخه Wii U است و برای مثال جزییات مواردی مثل گیاه‌ها یا درختان بسیار بهتر دیده می‌شود و از طرفی سایه‌زنی‌ها نیز روی کنسول جدید نینتندو طبیعی‌تر هستند. با این حال نسخه Wii U بازی نیز به هیچ وجه گرافیک ضعیفی نداشته و این محصول حتی روی این کنسول نسبتا قدیمی نیز زیبا به نظر می‌رسد.

| |


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده