نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۵

قاصدک 24؛ همه آنچه که از سفرهای نوروزی می خواهید!

فرقی نمی‌کند برای سفرهای نوروزی خود، تصمیم به خرید بلیط هواپیما از پروازهای داخلی نظیر بلیط مشهد، بلیط کیش و ... گرفته‌اید یا با خرید یک بلیط دبی یا بلیط هواپیما استانبول و ... خود را به یک سفر خارجی مهمان نمایید؛ هر بلیط هواپیمایی که مدنظر شماست، در قاصدک ۲۴ مهیاست!

با نزدیک شدن به فصل بهار و ایام نوروز، بازار فروشگاه‌های اینترنتی نیز تب و تاب بیشتری پیدا می‌کند. خریدهایی که نیاز به حضور فیزیکی مشتری ندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. نکته‌ای که حائز اهمیت است، این است که در این بازارها نیز همانند برخی از فروشگاه‌های اینترنتی، ممکن است عده‌ای سودجو در کمین کاربران فضای مجازی باشند و بهتر است برای اینگونه خریدها، سایت و سامانه‌هایی را انتخاب نمایید که معتبر و قابل اطمینان باشند. با رعایت این موضوع دیگر هیچ نگرانی در این خصوص باقی نماند و خیال خود را آسوده می‌سازید. سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک ۲۴؛ یکی از سامانه‌های معتبر در عرصه فروش اینترنتی بلیط چارتر یا سیستمی هواپیماست که کلیه‌ی مجوزهای رسمی را از مراجع مربوطه کسب کرده تا خرید از این سیستم را برای مشتریان خود به تجربه‌ای لذت بخش بدل سازد.

همانطور که می‌دانید ایام نوروز، اصولاً با برخی واژه‌ها نظیر گرانی، ازدحام و... گره خورده است که ممکن است خاطره‌ی چندان خوشایندی را از سفرهای نوروزی در ذهن برخی از ما زنده نکند. اما اگر برای خرید بلیط ارزان هواپیما مورد نظر خود، سامانه خرید اینترنتی قاصدک ۲۴ را انتخاب نمایید، علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه‌ی تمام بلیط‌های هواپیما موجود در روز را برای خود و سایر همسفران‌تان فراهم کرده و هزینه‌های کمتری برای این سفرها متحمل شده‌اید، خاطرات لذت بخش‌تری را نیز جایگزین خاطرات قبلی خواهید کرد.

بد نیست بدانید، برای تهیه بلیط پرواز چارتر یا سیستمی هواپیما سفرهای نوروزی خود در قاصدک ۲۴، تنها ده دقیقه دسترسی به اینترنت کافی است. به این ترتیب برای رزرو بلیط هواپیما پروازهای داخلی، با انتخاب مبداء، مقصد و تاریخ مورد نظر خود در صفحه ی اصلی سامانه، به فهرستی جامع از بلیط‌های هواپیما موجود، دست پیدا خواهید کرد. تنها نکته‌ای که در این میان باقی می‌ماند، تصمیم‌گیری راجع به این مسئله است که قرار است نوروز خود را با خرید یک بلیط هواپیما مشهد آغاز کنید یا یک بلیط هواپیما کیش؟ قابل توجه است که بلیط هواپیما پروازهای خارجی نیز به همین ترتیب در دسترس کاربران گرامی این سامانه قرار دارند، لذا برای تجربه‌ی سفرهای بین المللی قاصدک ۲۴، توصیه می‌کنیم هر چه زودتر مقصدی برای سفرتان انتخاب نمایید.

نکته‌ی دیگری که ذکر آن خالی از لطف نیست، راهنمای سفری است که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک ۲۴ برای مشتریان خود تدارک دیده است. اگر مایل هستید به اطلاعاتی کلی از مقصد مورد نظر خود، دست پیدا کنید، می‌توانید در صفحه اصلی سامانه با کلیک بر روی هر کدام از فیلدهای موجود در پایین صفحه، نظیر فیلد بلیط دبی، بلیط هواپیما استانبول و ... ضمن دسترسی مستقیم به صفحه مشاهده و خرید بلیط هواپیما مربوطه، به راهنمای سفر مقصد دلخواهتان نیز دست یابید.

در پایان نیز باید گفت سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک ۲۴، با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، در صورت بروز هرگونه مشکلی در مراحل خرید و رزرو بلیط هواپیما سفرهای نوروزی، پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود. کنسلی و استرداد بلیط هواپیما به هر دلیل ممکن نیز به صورت آنی و با کسر جریمه ی مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط های چارتری ممکن خواهد بود؛ از این رو شما قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد، در یک سامانه هستید. علاوه بر اینها راه اندازی سیستم ارائه بلیط قطار نیز بزودی در این سایت در دسترس شما خواهد بود. حال شما بگویید، نکته ای باقی مانده که از سفرهای نوروزی بخواهید؟

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده