نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

بازسازی فیلم Tron در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، دیزنی در حال کار بر روی بازسازی فیلم ترون (Tron) است و جرد لتو نیز احتمالا ستاره اصلی این فیلم خواهد بود.

طرفداران فیلم Tron زمان زیادی را صبر کردند تا دنباله این فیلم را تماشا کنند. سرانجام در سال ۲۰۱۰ فیلم ترون: میراث (Tron: Legacy) به روی پرده رفت. در دنباله فیلم Tron شاهد بازگشت کوین فلین با بازی جف بریجز بودیم که شخصیت اصلی فیلم اول نیز بود. با این حال، دیزنی از عملکرد این فیلم رضایت چندانی نداشت و این کمپانی مدتی پیش ساخت قسمت سوم این مجموعه را متوقف کرد. حال به نظر می‌رسد دیزنی در نظر دارد بازسازی فیلم Tron را تولید کند و طبق شایعات، به احتمال زیاد جرد لتو ایفاگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دیزنی در حال حاضر مراحل اولیه ساخت و تولید بازسازی فیلم Tron را آغاز کرده است و در حال مذاکره با جرد لتو برای بازی در نقش اصلی این فیلم است. این پروژه اکنون در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و تاکنون هیچ کارگردان یا نویسنده‌ای برای آن استخدام نشده است. گفته می‌شود لتو قرار است نقش شخصیتی به نام «آرس» را در بازسازی فیلم Tron بازی کند که طبق گفته منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر، این شخصیت در ابتدا قرار بود در قسمت سوم فیلم Tron نیز حضور داشته باشد. هرچند طبق این اطلاعات، بازسازی این فیلم یک بازسازی کامل نخواهد بود و در اصل یک فیلم جدید و احتمالا مستقل از این مجموعه است. گفته می‌شود آرس قرار بود شخصیت اصلی فیلم Tron 3 نیز باشد.

لتو علاوه بر بازی در بازسازی فیلم Tron، قرار است به عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور داشته باشد. جاستین اسپرینگر و اما لودبروک دیگر تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. این در حالی است که چند روز پیش جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Tron: Legacy، در مصاحبه‌ای گفته بود که ساخت فیلم Tron 3 کنسل نشده است و احتمال ساخت این فیلم همچنان وجود دارد. او قرار بود علاوه بر کارگردانی، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Tron 3 را نیز بر عهده داشته باشد که فیلمنامه فیلم توسط دیزنی رد و ساخت فیلم متوقف شد. هرچند گفته می‌شود دیزنی از ایده فیلم استقبال کرده و در نظر دارد از آن در ساخت بازسازی فیلم Tron استفاده کند.

Jared Leto

کوشینسکی در مصاحبه خود به توصیف دنیای واقعی و دنیای مجازی ترون در فیلم Tron 3 پرداخته بود، اما هیچ جزئیات و اطلاعاتی از شخصیت آرس که لتو قرار است نقش آن را در بازسازی این فیلم بازی کند، به اشتراک نگذاشت. آرس می‌تواند یکی از شخصیت‌های برنامه ترون باشد یا اینکه او می‌تواند یک انسان واقعی باشد که مانند خانواده فلین در این بازی گرفتار شده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که دیزنی قرار است چه میزان از فیلمنامه کوشینسکی را در بازسازی فیلم Tron استفاده کند و اینکه آیا شاهد بازگشت سام فلین با بازی گرت هدلند، به همراه کورا با بازی الیویا وایلد، خواهیم بود یا خیر.

حضور لتو در این فیلم نیز می‌تواند در نوع خود جالب باشد. لتو که برای بازی در فیلم باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) برنده جایزه اسکار شده است، در تابستان امسال، ایفاگر نقش جوکر در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) بوده است. لتو همچنین در فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) نیز حضور دارد که قرار است در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران شود. فیلم بیگانه (The Ousider) و Berlin, I Love You دیگر فیلم‌هایی هستند که لتو قرار است در آن‌ها حضور داشته باشد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده