نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بروزرسانی جدید بازی We Happy Few برای پی سی منتشر شد

جدیدترین بروزرسانی بازی We Happy Few به تازگی برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

بازی We Happy Few، بازی اکشن ماجرایی استودیو Compulsion Games که در دنیای متناوب انگلستان دهه ۶۰ رخ می‌دهد، به تازگی یک بروزرسانی جدید به نام Maidenholm برای رایانه‌های شخصی دریافت کرده است. این بروزرسانی هنوز برای ایکس‌باکس وان عرضه نشده است، اما گفته شده به زودی شاهد عرضه آن برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز خواهیم بود.

به مناسبت عرضه این بروزرسانی، استودیو Compulsion یک تریلر هنگام عرضه هم منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

طبق گفته استودیو Compulsion، بروزرسانی Maidenhold بزرگترین تغییر بازی We Happy Few از زمان عرضه‌اش در حالت Early Access محسوب می‌شود. بزرگترین تغییرات این بروزرسانی شامل یک جزیره جدید که دومین جزیره بازی محسوب می‌شود و دهکده Hamlyn است. استودیو Compulsion گفته است برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزیره، روزنامه داخل بازی را مطالعه کنید.

در کنار مناطق جدید، بروزرسانی بازی We Happy Few شامل درجه‌های سختی جدیدی هم می‌شود. هنگامی که قصد شروع بازی از ابتدا را داشته باشید، می‌توانید از میان سه گزینه Birdwatcher، Downer یا Vigilante یکی را انتخاب کنید. این درجات سختی نه تنها در سختی بازی تاثیر دارند، بلکه گیم‌پلی بازی را هم دست‌خوش تغییرات می‌کنند. در ادامه مرور کوتاهی بر درجات سختی بازی خواهیم داشت:

  • Birdwatcher: هیچگونه گشنگی و تشنگی وجود ندارد. بازی در منو متوقف می‌شود و آیتم‌ها بلافاصله آماده استفاده می‌شوند. کشتن NPCها راحت‌تر بوده و منابع بیشتری در بازی وجود دارد. طراحی شده برای افراد تازه‌کار.
  • Downer: گشنگی و تشنگی در سطح معمولی بوده و بازی در منو متوقف نمی‌شود اما آیتم‌ها بلافاصله آماده استفاده می‌شوند. منابع و خطرات ناشی از NPCها در سطح معمولی.
  • Vigilante: گشنگی و تشنگی شدیدا موثر است. بازی در منو کوله پشتی و فروشگاه‌ها متوقف نمی‌شود و برای استفاده از آیتم‌ها تاخیر وجود دارد. NPCها خطرناکتر هستند. طراحی شده برای افراد مازوخیست!

بازی We Happy Few هم‌اکنون از طریق Early Access فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی و از طریق برنامه Xbox One preview، برای ایکس‌باکس وان در دسترس است. قرار است نسخه کامل بازی امسال منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده