نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ شروع بتا بازی Gwent: The Witcher Card Game برای پلی استیشن 4 مشخص شد

استودیو CD Projekt Red تاریخ شروع بتا بازی Gwent: The Witcher Card Game برای پلی‌استیشن 4 را تعیین کرد.

اگر از تجربه مینی گیم Gwent در بازی The Witcher 3: Wild Hunt لذت برده باشید، آخر هفته خوبی در انتظارتان خواهد بود؛ چرا که بازی Gwent: The Witcher Card Game که بازی فرعی مجموعه The Witcher محسوب می‌شود، جمعه این هفته یک بتا فنی رایگان برای پلی‌اسیتشن 4 دارد.

این بتا که حجم آن معادل با سه گیگابایت است، از امروز، ۱۱ فروردین تا روز یکشنبه، ۱۳ فروردین برگزار خواهد شد. طبق گفته استودیو CD Projekt Red، در این بتا می‌توانید دست بازی خود را بسازید و پیش از سنجیدن مهارت‌های خود با دیگر بازیکنان در مسابقات آنلاین، بخش آموزشی بازی را نیز تجربه کنید.

استودیو در بخش پرسش‌های متداول وبسایت رسمی بازی می‌گوید که برگزاری این بتا ارتباطی با بهبود تعادل بازی ندارد و به ارزیابی ظرفیت سرور نسخه پلی‌استیشن 4 بازی مربوط می‌شود. همچنین در پست منتشر شده در بلاگ بازی آمده است که علاقه مندان به شرکت در این بتا نیازی به سرویس پلی‌اسیتشن پلاس ندارند و بخش پرداخت درون برنامه بازی نیز تا هنگام انتشار نسخه کامل، غیرفعال خواهد بود.

بتا بازی Gwent قبلا در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان برگزار شده بود و استودیو CD Projekt Red از بازیکنان خواسته بود که برای بررسی پایداری سرورهای بازی، بیشترین فشار ممکن را روی سرورهای بازی پیاده سازی کنند.

بازی Gwent ابتدا در نمایشگاه E3 سال گذشته معرفی شد و قرار است برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده