نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Thimbleweed Park

بازی ادونچر Thimbleweed Park امروز عرضه شد و سازندگان تریلر جدیدی به همین مناسبت منتشر کرده‌اند.

بازی Thimbleweed Park یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال برای طرفداران بازی‌های ماجراجویی بود که دقایقی پیش رسما منتشر شد. به مناسبت انتشار این بازی که جدیدترین ساخته ران گیلبرت و گری وینیک است، تریلر جدیدی از آن منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

Thimbleweed Park یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک به سبک بازی‌های قدیمی این ژانر است که در آن باید به شهر تیمبلوید پارک رفته و کارتان را با دنبال کردن یک ماجرای قتل آغاز کنید. شما می‌توانید برای آشنایی هر چه بیش‌تر با این بازی، نقد آن را در زومجی را که همزمان با عرضه جهانی بازی منتشر شده است، بخوانید. این بازی در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸/۵ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

Thimbleweed Park بازی کاملا بی‌نقصی نیست ولی در دورانی که خبری از بازی‌های ادونچر واقعی نیست، بهترین گزینه برای طرفداران این سبک است. ران گیلبرت و گری وینیک با بازی جدیدشان ثابت کردند که راه و روش ساخت بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک را بلد هستند و Thimbleweed Park بازی‌ای است که هم داستان بسیار خوبی دارد و هم اینکه می‌تواند با معماهای چالش‌برانگیز و البته استانداردش شما را به فکر کردن وادار کند. پس اگر دل‌تان برای یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک واقعی و درست حسابی تنگ شده است، سر زدن به شهر تیمبلوید پارک و پی بردن به رمز و راز‌های آن پیشنهاد می‌شود.


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده