نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم John Wick: Chapter 2 اعلام شد

کمپانی لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) را تایید و اعلام کرد.

سرانجام اواخر بهمن سال گذشته، فیلم John Wick: Chapter 2 به روی پرده رفت. این فیلم توانسته است نقدهای بسیار مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند و عملکرد نسبتا خوبی نیز در گیشه‌ها داشته است. این فیلم با بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیون دلار ساخته شد و موفق شده است بیش از ۱۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. حال در جدیدترین اخبار سینما، کمپانی لاینزگیت و سامیت انترتینمنت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم John Wick: Chapter 2 را اعلام کرده‌اند.

طبق گفته لاینزگیت و سامیت، نسخه دیجیتالی و اچ‌دی فیلم John Wick: Chapter 2 در تاریخ ۲۳ می ۲۰۱۷ (۲ خرداد ۱۳۹۶) و نسخه خانگی که شامل نسخه‌های بلوری، 4K الترا اچ‌دی و دی‌وی‌دی می‌شود، در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۳ خرداد ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این دو کمپانی تصویر روی جلد نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم را نیز منتشر کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

John Wick: Chapter 2 Bluray

نسخه بلوری این فیلم شامل ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت و تولید John Wick: Chapter 2 است و همچنین دارای صحنه‌های حذف شده این فیلم نیز خواهد بود. همچنین در ویدیو‌های دیگر به دنیای جان ویک و گذشته این شخصیت و اینکه چگونه او به شهرت رسیده است، اشاره خواهد شد. تاکنون کمپانی لاینگزیت ساخت قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) را رسما تایید و اعلام نکرده است، اما پیش از این چاد استاهلسکی، کارگردان این فیلم، از برنامه خود برای ساخت قسمت سوم این مجموعه خبر داده بود.

علاوه بر این، استاهلسکی در مصاحبه‌ای دیگر از احتمال ساخت سریال پیش درآمد John Wick خبر داده بود. این در حالی است که کیانو ریوز نیز از علاقه خود برای حضور در قسمت سوم فیلم جان ویک خبر داده استکیانو ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز،ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 2 حضور دارند و در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده