// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Fallout Shelter بر روی استیم قرار گرفت

کمپانی بتسدا سافت‌ورکس بازی Fallout Shelter را بر روی شبکه استیم منتشر کرد.

در خلال کنفرانس کمپانی بتسدا در نمایشگاه E3 2015 بازی Fallout Shelter معرفی شد. این بازی که در ابتدا بر روی پلتفرم موبایل منتشر شد، نهایتا بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و به‌واسطه پلتفرم Bethesda.net بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شبکه استیم نیز به جمع میزبانان بازی Fallout Shelter اضافه شده است.

بازیکنان در بازی Fallout Shelter وظیفه دارند که یک پناهگاه مناسب برای افرادی که از خطر‌های جهان پسا‌آخر‌الزمانی Fallout به آن پناه آورده‌اند، بسازند. با پیشرفت در بازی می‌توانید پناهگاه را بهبود ببخشید، سطح بازماندگان را بالا ببرید و افراد را به کاوش محیط بیرون بفرستید.

با این‌وجود که بازی Fallout Shelter رایگان بوده، بازیکنان می‌توانند با پرداخت مبالغی آیتم‌ها و منابع اضافه را از فروشگاه استیم خریداری کنند. همچنین در نسخه تحت استیم این بازی، دو ویژگی دستاورد‌ها و پشتیبانی ابری در دسترس خواهد بود. بر روی تمامی پلتفرم‌ها بروز‌رسانی برای بازی Fallout Shelter منتشر شده که ۳۰ کوئست جدید و کوئست دارای محدودیت زمانی Easter با جوایزی از جمله Legendary Pet انحصاری و Lunchbox رایگان جزء ویژگی‌های آن است.

بازی Fallout Shelter جزء برنامه Xbox Play Anywhere است که به‌واسطه آن می‌توانید از فایل‌های ذخیره یکسان بر روی هریک از پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی استفاده کنید. این بازی بیش از ۷۵ میلیون بازیکن در سر‌تا‌سر جهان داشته که مسلما انتشار بر روی شبکه استیم بر روی افزایش بازیکنان تاثیر‌گذار خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده