// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

ویژگی Premium Friends بازی Battlefield 1 معرفی شد

با ویژگی Premium Friends بازی Battlefield 1 می‌توانید نقشه‌های جدید بازی را با دوستان‌تان که نسخه پرمیوم را خریداری نکرده‌اند، به اشتراک بگذارید.

اخیرا اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 با نام They Shall Not Pass برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت که چندی پیش این بسته الحاقی برای اعضای پرمیوم بازی فعال شده بود. حال ظاهرا اعضای پرمیوم جدای از ویژگی‌های از پیش تعیین شده نظیر دسترسی زودهنگام به بسته‌های الحاقی، یک سری قابلیت‌های دیگر نیز در اختیار دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، اعلام کرده که ویژگی بنام Premium Friends برای کاربران پرمیوم بازی در دسترس قرار گرفته است که به دارندگان اجازه می‌دهد با اشخاصی که نسخه پرمیوم بازی را در اختیار ندارند در یک پارتی قرار گرفته و به بازی کردن بسته‌های الحاقی بازی بتلفیلد ۱ بپردازند. به عبارتی اگر پرمیوم را در اختیار ندارید، می‌توانید با یکی از دوستان خود که نسخه پرمیوم را دارد در پارتی قرار گرفته و به بازی کردن بپردازید.

دایس در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده است که این  ویژگی با توجه به بازخوردهای کاربران و جامعه گیمری بتلفیلد ۱ به بازی اضافه شده است و اینکه امیدوار است نقشه‌های بازی به خوبی بتوانند تجربه‌ای یکسان در اختیار کسانی که پرمیوم را در اختیار دارند و کسانی که بسته الحاقی مورد نظر را ندارند، گذاشته و این افراد از بازی کردن با یکدیگر لذت ببرند.

نحوه کارکرد این ویژگی نیز به این شکل است که در داخل بازی شحصی که پرمیوم دارد یک گروه ساخته و گزینه پرمیوم را فعال می‌کند. حال از این زمان تا موقعی که این گروه پابرجاست می‌توانید نقشه‌های جدید بازی بتلفیلد ۱ را تجربه کنید. اگر پارتی به هر نحوی غیرفعال شود، دسترسی شما نیز قطع خواهد شد.

البته در این میان یک سری تفاوت و فرق بین اشخاصی که نسخه پرمیوم را دارند و بقیه کاربران وجود دارد که به شرح زیر است:

  • در حالت فعال کردن پرمیوم فقط اشخاصی XP بازی را دریافت می‌کنند که یا عضو پرمیوم باشند یا اینکه بسته الحاقی مورد نظر را در اختیار داشته باشند. امتیازات و پیشرفت‌های سایرین جمع آوری خواهد شد و در صورت خرید بسته الحاقی مورد نظر یا پرمیوم بازی، به نوار پیشرفت آن‌ها اضافه خواهد شد.
  • فقط اشخاصی که عضو پرمیوم هستند یا بسته الحاقی مورد نظر را در اختیار دارند می‌توانند از سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید بازی استفاده کنند.
  • فقط اشخاصی که عضو پرمیوم هستند یا بسته‌ الحاقی مورد نظر را در اختیار دارند، می‌توانند چالش‌های مربوط به مدال‌هایی را که انتخاب کرده‌اند انجام دهند.

در ادامه استودیو دایس اعلام کرد که از این پس، پاداش‌های Scrap بیشتری برای بازیکنان در نظر گرفته می‌شود. در گذشته از Scrap فقط می‌توانستید برای خرید بتل‌پک‌های بازی استفاده کنید. حال به صورت روزانه یک سری پیشنهاد‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است که از طریق Scrap می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. برای مثال می‌توانید افزایش دهنده XP خریداری کنید یا پوسته اسلحه‌ای که گذاشته شده (در صورت نیاز) برای اسلحه خود بخرید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده