// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بروزرسانی جدید ایکس باکس وان منتشر شد

بروزرسانی کنسول ایکس‌باکس وان در راستای ایجاد تغییرات در منوی اصلی و منوی راهنمای کنسول در دسترس کاربران قرار گرفت.

در ماه‌های گذشته اعلام شد در بروزرسانی بهاری کنسول ایکس‌ باکس وان، مایکروسافت قصد دارد تغییراتی در رابط کاربری کنسول خود ایجاد کند. از تغییرات مهمی که مایکروسافت قول آن را داده بود، تغییراتی در منوی راهنمای کنسول بود که از این پس کاربران بتوانند تنها با یک بار فشردن دکمه هوم کنترلر (در گذشته می‌بایت دو بار ضربه زده تا وارد منوی راهنما شوید) وارد منوی راهنما شده و جدای از آن، رابط کاربری در این منو ساده‌تر و کاربردی‌تر از گذشته شود.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، بروزرسانی مورد نظر در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان قرار گرفته است و حال می‌توانید به لطف این تغییر از این بخش راحت‌تر و سریع‌تر بهره ببرید. اساسی‌ترین تغییر همان وعده قدیم مایکروسافت و تغییرات منوی راهنمای کنسول است. با وارد شدن به این منو می‌توانید به لیست بازی‌های خود رفته یا وارد منوی اصلی کنسول شوید. همچنین آخرین بازی‌ و برنامه‌های اجرا شده خود را مشاهده خواهید کرد و در آخر می‌توانید بازی و برنامه‌هایی که بر روی منوی اصلی کنسول پین کرده‌اید مشاهده و اجرا کنید.

یکی دیگر از تغییرات در منوی راهنما، نحوه ضبط فیلم است که نسبت به گذشته بسیار ساده‌تر شده است. از این‌پس شما می‌توانید از طرق منوی راهنما تنها با زدن یک دکمه به صورت اتوماتیک ویدیوهای خود در بازه زمانی‌های مختلف را ذخیره سازی کنید یا اینکه به صورت دستی شروع به فیلمبرداری کرده و تا سقف ۱۰ دقیقه از بازی خود ویدیو تهیه کنید. از دیگر بخش‌های اضافه شده می‌توان به انتخاب یک اچیومنت در بازی مورد نظر برای دسترسی بهتر به آن و اضافه شدن سرویس Beam Broadcasting اشاره کرد که به سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید به عمل Broadcast کردن بازی‌های خود بپردازید.

جدای از تغییرات منوی راهنما، منوی اصلی کنسول ایکس‌باکس وان نیز تا حدی تغییر کرده است و نسبت به گذشته بسیار روان‌تر شده. همچنین آیکون‌ها تا حدی کوچک‌تر شده‌اند. مهم‌ترین تغییر این بخش را می‌توان نحوه نمایش آخرین بازی یا برنامه اجرا شده توسط شما نامید که حال یک عکس به صورت عکس پس زمینه از آخرین بازی شما بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد و می‌توانید ساده‌تر به بخش‌های مختلف نظیر Game Hub دسترسی داشته باشید.

حجم این آپدیت نزدیک به یک گیگ است و اگر به صورت خودکار این آپدیت را دریافت نکردید، از طریق بخش تنظیمات در بخش System به آپدیت دستی کنسول خود بپردازید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده