نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی 1942 به‌همراه Ghouls’N Ghosts و دو اثر دیگر برای اندروید و آیفون عرضه می‌شود

کپکام بازی‌های کلاسیک 1942، Ghouls’N Ghosts ،Ghosts‘N Goblins و Wolf of the Battlefield: Commando را برای اندروید و آیفون منتشر می‌کند.

بر اساس اخبار بازی موبایل، چند بازی کلاسیک کپکام (Capcom) قرار است به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کنند. کپکام موبایل، شرکت تابعه‌ی کمپانی ژاپنی، به‌تازگی از انتشار بازی 1942 به‌همراه Ghouls’N Ghosts ،Ghosts‘N Goblins و Wolf of the Battlefield: Commando برای اسمارت‌فون‌ها خبر داده است. این ساخته‌ها هم برای سیستم‌عامل iOS و هم اندروید عرضه خواهند شد.

نسخه‌های موبایل بازی‌های فوق علاوه بر آنکه دو حالت کلاسیک و کژوال را شامل می‌شوند، برای صفحه‌های لمسی هم بهینه شده‌اند؛ از این‌رو بعضی از آن‌ها را می‌شود با قابلیت تیراندازی-خودکار تجربه کرد یا آنکه چینش کلیدهای‌شان را تغییر داد. تمام این بازی‌ها دارای سیستم ثبت امتیازات هستند و از این‌رو بازیکنان می‌توانند وضعیت خودشان را در مقایسه با کاربران سراسر دنیا محک بزنند.

کپکام درباره‌ی این بازی‌های موبایل توضیحات کوتاهی داده که از نظرتان می‌گذرد:

  • بازی 1942: این بازی Vertical scrolling و شوتم آپ (Shoot ’em up) بازیکنان را در نبردی شرکت می‌دهد که در دل ناوگان دشمن اتفاق می‌افتد. شما باید در این بازی ریترو، حماسی و پرتنش، هواپیماهای دشمن را سرنگون کنید، از تیررس آن‌ها خارج شوید و با پیچ و تاب دادن [در دل آسمان] از روبه‌رو شدن با مرگ جلوگیری کنید.
  • بازی Ghosts‘N Goblins: با این بازی اکشن-پلتفرمر، که به دشوار بودن معروف است، به روزهای خوش گذشته بازگردید. شما باید در نقش سِر آرتور با دیوها و آنددها بجنگید و شاهزاده‌خانم پرین-پرین را نجات دهید.
  • بازی Ghouls’N Ghosts: بهتر، بزرگ‌تر و دل‌انگیزتر [از بازی قبلی]. این پلتفرمر Side scrolling و افسانه‌ای از همان نقطه‌ای آغاز می‌شود که Ghosts‘N Goblins به پایان می‌رسد.
  • بازی Wolf of the Battlefield: Commando: در این بازی تیراندازی کلاسیک و Vertical scrolling، بازیکنان به‌وسیله‌ی یک مسلسل و تعداد محدودی نارنجک دستی، راه‌شان را از میان هنگ‌های دشمن باز می‌کنند.

کپکام در نظر دارد که بازی‌های نام‌برده را طی ماه‌های آینده به بازار عرضه کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده