// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

دانی ین در اقتباس سینمایی Sleeping Dogs حضور خواهد داشت

دانی ین، هنر‌مند و رزمی‌کار مشهور، در اقتباس سینمایی Sleeping Dogs به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در سال ۲۰۱۲ دو استودیو یونایتد فرانت گیمز و اسکوئر انیکس لندن، بازی Sleeping Dogs را که از جنبه‌های مبارزه، صدا‌گذاری، سیستم تجربه و تصویر‌سازی منطبق بر واقعیت محیط‌ها مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است، بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر کردند. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار سینما، دانی ین، استاد هنر‌های رزمی و هنر‌مند با‌سابقه، در اقتباس سینمایی این بازی در قالب یک پلیس مخفی به بازیگری خواهد پرداخت.

دانی ین که در تعدادی از هنر‌های رزمی دارای درجه و عنوان (کمر‌بند سیاه جودو، کمر‌بند بنفش جوجیتسو برزیلی و مدال طلای ووشو) بوده و از سن ۲۰ سالگی فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده است، برای دنبال‌کنندگان هالیوود به‌واسطه ایفای نقش‌های ژیانگ در فیلم Triple X: Return of Xander Cage و شیروت در فیلم Rogue One: A Star Wars Story شناخته شده است.

دانی ین

با استناد به گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت دد‌لاین، فیلم سینمایی Sleeping Dogs توسط کمپانی‌های اورجینال فیلم (Original Film) و دی‌جی‌۲ اینتر‌تینمنت (DJ2 Entertainment) تولید شده و تهیه‌کنندگی آن را نیل اچ موریتز (تهیه‌کننده سری فیلم‌های The Fast and the Furious)، دیمیتری جانسون و دن جونز بر عهده خواهند داشت. این فیلم روایت‌گر «تلاش‌های یک افسر مخفی پلیس در راستای نابودی یکی از قدرت‌مند‌ترین و خطر‌ناک‌ترین تشکیلات تبه‌کار دنیا به نام Triads است».

در حال حاضر مشخص نیست که اقتباسی سینمایی تا چه حد رخداد‌های بازی Sleeping Dogs را دنبال می‌کند و اینکه آیا پلیس مخفی مذکور همان پرو‌تا‌گونیست بازی یعنی وی شن است یا خیر.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده