// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Ghost Recon wildlands مشخص شد

کمپانی یوبی سافت جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی Ghost Recon Wildlands، جزئیات سیزن‌پس و سایر بسته‌های الحاقی این بازی را منتشر کرده است.

سیزن‌پس بازی شامل اکسپنشن مجزا است که هرکدام از این اکسپنشن‌ها یک ماموریت ویژه‌ی داستانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.  در ادامه گفته شده است که دارندگان سیزن‌پس بازی، به مدت یک هفته دسترسی زودهنگام به این دو بسته الحاقی خواهند داشت. همچنین کسانی که سیزن‌پس را در اختیار داشته باشند، به لباس و اسلحه‌های جدید و تعدادی XP Booster دسترسی خواهند داشت. این تقویت کننده‌های امتیاز شما در واقع شامل یک تقویت کننده پنج درصدی و یک تقویت کننده دو ساعته است که که ۵۰ درصد به امتیاز شما و ۲۵ درصد به امتیاز سایر هم‌ تیمی‌هایتان خواهد افزود.

در ادامه می‌توانید محتویات سیزن‌پس بازی را مشاهده کنید.

دو اکسپنشن اصلی بازی

  • مرحله Narco Road: در این مرحله بازیکنان باید در یک باند قاچاق مواد مخدر نفوذ کرده و برای جلب توجه و دست یابی به رئیس این باند، وارد بازی کثیف آن‌ها شده و چالش‌های جدیدی را تجربه کنند. از این‌رو می‌توانند این گروه مواد مخدر را از داخل منهدم سازند. بازیکنان در این مرحله با رئیس‌های جدیدی ملاقات خواهند کرد و بواسطه وسایل نقلیه جدید به قسمت‌های مختلف بازی منتقل خواهند شد.
  • مرحله Fallen Ghosts: در جریان این مرحله، هلیکوپتر اشباح بازی که در حال انجام یک ماموریت تخلیه سازی بود، توسط گروهی مزدور مورد حمله قرار گرفته و منهدم می‌شود. حال اشباح باید بیش از پیش حواس خود را جمع کنند زیرا این مزدوران حرفه‌ای به خوبی کار خود را در شکار هدف بلد بوده و به دنبال شکار تک تک آن‌ها هستند.

سایر محتویات سیزن‌پس

  • مرحله The Unidad Conspiracy : در این مرحله وظیفه دارید تا اتحاد بین گروه سانتا بلانکا و یونیداد را که در ایالت مدیا لونا قرار دارد، از بین ببرید.
  • پک The Peruvian Connection : از طریق این پک بازیکنان هم به مرحله The Peruvian Connection دسترسی خواهند داشت و هم اینکه صاحب هفت Gear Pack مجزا خواهند شد.
  • پک پوشش Rebellion Ghost : از طریق این پک بازیکنان به یک پوشش جدید که برگرفته از شورشیان کاتاری است، دسترسی خواهند داشت. همچنین یک مدل جدید از اسلحه AK-47 با خشاب‌های بزرگ‌تر نیز در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود.
  • پک پوشش Unidad Ghost: از طریق این پک بازیکنان به پوشش گروه یونیداد دسترسی خواهند داشت و بواسطه این پوشش، براحتی می‌توانند به کمپ‌های این گروه رفته و آن‌ها را نابود کنند. همچنین یک LGM مخصوص گروه یونیداد نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود.
  • پک پوشش Santa Blanca Ghost: اگر می‌خواهید شبیه یکی از اعضای گروه سانتا بلانکا شوید، دو راه پیش‌روی دارید. عضو این گروه شوید یا براحتی بواسطه این پک به پوشش آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین با در اختیار گرفتن این پک یک M1911 طلایی نیز دریافت خواهید کرد.
  • دریافت وسیله نقلیه اختصاصی Bolivian Minibus
  • محتویات دیجیتالی که شامل تقویت‌ کننده‌های امتیازات بازیکنان می‌شود.

سیزن‌پس بازی Ghost Recon Wildlands برای کاربرانی که نسخه استاندارد بازی را خریداری کرده‌اند، ۴۰ دلار قیمت گذاری شده است. ولی اگر هنوز بازی را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید با پرداخت ۱۰۰ دلار نسخه گلد بازی را بخرید که شامل سیزن‌پس بازی نیز می‌شود.

بازی Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands در تاریخ ۱۷ اسفند (هفت مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده