// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

فعلا فایل های ذخیره بازی های نینتندو سوییچ قابلیت انتقال ندارند

فایل‌های ذخیره بازی‌های نینتندو سوییچ حداقل در زمان عرضه قابلیت انتقال به دستگاه دیگری را ندارند.

امروز روز انتشار رسمی کنسول نینتندو سوییچ است و بعد انتشار متای فوق‌العاده‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تیتر اخبار بازی، این کنسول نظر بسیاری از بازیکنان را به سوی خود جلب کرده است. با این حال، ظاهرا حداقل فعلا بازیکنان قابلیت انتقال فایل‌های ذخیره بازی‌های‌شان را به کنسول سوییچ دیگری ندارند. طبق گفته‌ی گیم‌اسپات کنسولی که برای آنباکسینگ و بررسی به دست آنها رسیده بود ویژگی انتقال فایل‌ها را پشتیبانی نمی‌کرد. اکنون با معرفی بروزرسانی روز اول نینتندو سوییچ مشخص شده است که حداقل اکنون قابلیتی پیش‌بینی نشده است که امکان انتقال Save بازی‌ها را به دستگاه‌های دیگر بدهد.

فایل‌های ذخیره برروی سیستم ذخیره می‌شود؛ در نتیجه کارت حافظه‌ی خارجی و مموری کارت فیزیکی بازی‌ها نقشی در ذخیره‌ی سیوها ندارند. نینتندو اوایل سال جاری گفته بود که کارت‌های نینتندو امکان بازنویسی ندارند. هرچند در کوتاه مدت نبود این قابلیت مسئله‌ی جدی محسوب نمی‌شود اما در طولانی مدت امیدواریم این ویژگی به کنسول اضافه شود.

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر برنامه‌ریزی نینتندو جهت افزودن این قابلیت در آینده دیده نمی‌شود.  با این حال، ما هم‌اکنون نیز از ویژگی‌های مختلفی شامل کنسول مجازی (Virtual Console)، خدمات پریمیوم آنلاین و راه‌هایی برای افزودن دوستان، خبر داریم که نینتندو قصد دارد تا در آینده به نینتندو سوییچ اضافه کند. علاوه‌بر این، برنامه‌های دیگری نظیر  نتفلیکس (Netflix) نیز پتانسیل حضور در نینتندو سوییچ را دارند هر چند هنوز رسما تایید نشده‌اند. با نگاهی به تنظیمات سیستم می‌توان گفت که این نرم‌افزار استریم مدیا نیز در نهایت برای کنسول منتشر می‌شود.

نینتندو سوییچ امروز سه مارس (۱۳ اسفند)‌ به صورت رسمی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی نینتندو سوییچ در سایت‌های معتبر دنیا را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده