نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷

سایانیکس عرضه Rocket League برای نینتندو سوییچ را بررسی می‌کند

استودیو سایانیکس اخیرا اعلام کرده که احتمال عرضه بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ را بررسی می‌کند.

Rocket League یکی از موفق‌ترین بازی‌های نسل فعلی بازی‌ها به شمار می‌رود که هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. با این حال ممکن است در آینده شاهد عرضه این بازی برای کنسول جدید نینتندو یعنی نینتندو سوییچ نیز باشیم. چرا که استودیو سایانیکس، سازنده بازی، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که عرضه راکت لیگ برای سوییچ را بررسی می‌کند. 

جرمی دان‌هام، معاون استودیو سایانیکس، اخیرا در مصاحبه با سایت IGN در این مورد گفت:

سوییچ هم برای ما مانند تمامی پلتفرم‌های دیگر است و ما عرضه راکت لیگ برای آن را بررسی می‌کنیم. ابتدا باید با پیش‌نیاز‌های فنی لازم آشنا شویم. علاوه بر آن باید میزان تقاضا را نیز بسنجیم و همچنین مطمئن شویم که عرضه این بازی برای سوییچ، می‌تواند برای جامعه کاربری ما مفید واقع شود. پس در کل ما هنوز در مرحله اولیه و سنجش پلتفرم هستیم و به نظرم هنوز خیلی زود است که بگوییم بازی برای سوییچ عرضه می‌شود یا عرضه نمی‌شود. 

بازی Rocket League تا به امروز ۲۹ میلیون کاربر ثبت شده داشته و ۱۰.۵ میلیون نسخه هم فروش کرده است. دانهام در صحبت‌های خود با IGN اعلام کرد که سایانیکس یک استودیو مخاطب‌محور است و پیش از آنکه بخواهد فعالیت‌های خود را گسترش دهد، ابتدا باید میزان تقاضای مخاطبین و همچنین درخواست آن‌ها را بررسی کند. وی در ادامه صحبت‌های در مورد سوییچ گفت:

خوشبختانه تنها یک ماه از عرضه نینتندو سوییچ می‌گذرد و ما هنوز زمان زیادی برای بررسی عملکرد آن و همچنین میزان تقاضای کاربران برای عرضه این بازی روی این پلتفرم داریم. 

علی‌رغم محبوبیت بالای بازی راکت لیگ، اخیرا سرور‌های این بازی دچار مشکلاتی شده‌اند و گیمر‌ها باید زمان زیادی را برای وارد شدن به رقابت‌های چندنفره منتظر بمانند. سازندگان بازی اخیرا اعلام کردند که قصد دارند این مشکل آزاردهنده  و غیرقابل قبول را رفع کنند. همچنین سایانیکس چندی پیش اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای ساخت Rocekt League 2 ندارد و در عوض ترجیح می‌دهد تا کماکان از نسخه اول بازی پشتیبانی کرده و جامعه کاربری آن را گسترده‌تر کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده