نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

تمدن های مقدونیه باستان و ایران به Civilization VI اضافه شدند

در کنار انتشار آپدیت بهاری بازی Civilization VI، تمدن‌های ایران و مقدونیه باستان نیز به این بازی اضافه شدند. 

استودیو فیرکسیس گیمز هفته گذشته تمدن‌های ایران و مقدونیه باستان را برای بازی Civilization VI معرفی کرد و حال این دو تمدن به بازی اضافه شده‌اند و آپدیت بهاری بازی نیز منتشر شده است. افرادی که نسخه دیلاکس بازی یا DLC مربوط به این تمدن‌ها را خریداری کرده باشند، می‌توانند از امروز بازی کردن با آن‌ها را تجربه کنند. 

تمدن ایران توسط کوروش کبیر رهبری می‌شود و دارای قابلیت ویژه‌ای به اسم Fall of Babylon است؛ به لطف این قابلیت حرکت نیرو‌ها در نقشه پس از آغاز یک جنگ ناگهانی بهبود پیدا می‌کند و همچنین جنگ مشکلات دیپلماتیک کم‌تری در مقایسه با سایر تمدن‌ها به بار می‌آورد. 

تمدن دومی که به بازی اضافه شدن مقدونیه باستان است که رهبری آن را اسکندر مقدونی بر عهده دارد. قابلیت ویژه این تمدن Hellenistic Fusion است که باعث می‌شود پس از تصرف یک شهر، امتیازات خاصی را بسته به منطقه‌ای که شهر در آن بنا شده، دریافت کنید. همچنین زمانی که در حال جنگ کردن باشید، آسیب‌های کم‌تری در مقایسه با تمدن‌های دیگر به حکومت‌تان وارد خواهد شد.

همزمان با اضافه شدن این دو تمدن، یک سناریو جدید به اسم The Conquests of Alexander نیز به بازی اضافه شده است. استودیو فیرکسیس گیمز البته آپدیت بهاری بازی را نیز منتشر کرده که هم‌اکنون بر روی ویندوز قابل دریافت است و نسخه‌های مک و لینوکس نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. پس از ارتقا به این آپدیت شاهد خواهید بود که میزان جریمه Warmonger تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. هم‌چنین اگر شهری کوچک‌تر از شهر متوسط را تصرف کنید، با جریمه Warmonger کم‌تری روبرو خواهید شد. 

همچنین از این پس بندرگاه‌ها امتیاز بیش‌تری را برای تمدن‌تان فراهم خواهند کرد و یکی از مشکلات رابط کاربری بازی هم که باعث می‌شد نتوانید تمامی بازی‌های موجود در بخش چندنفره را ببینید، رفع خواهد شد. در نهایت آپدیت جدید یک سری از باگ‌های بازی را نیز رفع کرده است تا تجربه Civilization Vi بی‌نقص‌تر از قبل باشد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده