نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

عنوان رسمی دنباله فیلم Jumanji اعلام شد

نام رسمی دنباله فیلم، جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) است.

در حاشیه پنل سونی در مراسم سالانه سینماکان که در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود،‌ این کمپانی رسما عنوان دنباله فیلم Jumanji را اعلام کرد. نام رسمی این فیلم، جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) است. همچنین سونی تایید کرد که اتفاقات این فیلم در یک بازی ویدیویی جریان دارد. همچنین طبق گفته وب‌سایت کولیدر، دواین جانسون ملقب به راک، در پنل سونی حضور داشته است و در طی این پنل اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle نیز منتشر شد. طبق گفته این وب‌سایت، در اولین تریلر این فیلم شاهد صحنه‌های اکشن متعدد و گفتگوهای بامزه‌ای خواهیم بود. 

در این تریلر، تعدادی نوجوان دبیرستانی یک بازی ویدیویی که متعلق به سال ۱۹۹۰ میلادی است،‌ پیدا می‌کنند و در طی انجام بازی به داخل بازی کشیده می‌شوند و مجبور هستند با آواتارهای بزرگسال خود بازی را ادامه بدهند تا از بازی خارج شوند. با این حال، سونی تاکنون اولین تریلر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را به صورت آنلاین و رسمی منتشر نکرده است و زمانی نیز برای انتشار رسمی آن نیز تایید و اعلام نکرد. طبق اطلاعاتی که از داستان این فیلم پیش از این منتشر شده بود، جانسون، هارت، بلک و گیلان قرار است نقش آواتار‌هایی را بازی کنند که در اصل نوجوانان دبیرستانی هستند که در بازی جومانجی گرفتار شده‌اند.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) و کارگردان فیلم Bad Teacher، وظیفه کارگردانی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم‌هایی چون وفاداری بزرگ (High Fidelity) و هواپیمای محکومین (Con Air)، به همراه جف پینکنر بوده است. علاوه بر دواین جانسون که ایفاگر نقش اصلی فیلم جومانجی است، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، سر داریوس بلین، الکس ولف و نیک جوناس دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده