// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Anoxemia منتشر شد

استودیو BSK Games با انتشار تریلری جدید بازی Anoxemia را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بی‌اس‌کا گیمز (BSK Games) بازی دو‌بعدی اکتشاف-محور Anoxemia را برای کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی از بازی Anoxemina منتشر شد.

بازی Anoxemia با معما‌های چالش انگیز، بیش از ۳۰ مرحله متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد و با راوی ویژه، داستان ترسناک و تخیلی این بازی را برای شما روایت می‌کند.

وظیفه شما در این بازی سفر در دل اقیانوس‌ و اکتشاف غار‌های اقیانوسی است. همچنین در بازی Anoxemia سیستم اکسیژن تعبیه شده است و شما باید با مدیریت مصرف اکسیژن خود ماموریت‌های این بازی را به اتمام برسانید.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را در مورد ویژگی‌ّهای بارز بازی Anoxemia مطالعه کنید و نگاهی به داستان این بازی بیاندازید.

جهان این بازی پس از جنگ بزرگی در حال بهبود یافتن است. شما در این بازی در نقش دکتر بیلی حضور پیدا می‌کنید، دانشجویی که وظیفه جمع‌آوری نمونه‌های آزمایشی را از اعماق اقیانوس بر عهده گرفته است، جایی که غار‌های زیر دریا به مواد اسیدی آغشته شده‌اند. در حین انجام ماموریت کشتی زیردریایی دکتر بیلی در اثر تصادفی در اعماق اقیانوس‌ها واژگون می‌شود و دانشجوی ما ارتباط خود را با مرکز از دست می‌دهد و خود را در اعماق تاریکی‌ها، تنها پیدا می‌کند.

ویژگی‌های برتر:

  • با اکتشاف در اعماق اقیانوس‌ها از داستان ترسناک و تخیلی این بازی لذت ببرید
  • در ۳۸ مرحله مختلف به اکتشاف و جستجو بپردازید
  • آیتم‌های جدید را پیدا کنید و با ارتقا دادن، از آنها استفاده کنید
  • با سرعت عمل سریع و تفکر هوشمندانه معما‌های این بازی را حل کنید
  • راوی داستان‌گو که به صورت کامل صداگذاری شده است

بازی Anoxemia هم اکنون با قیمت ۷.۹۹ دلار، ۷.۹۹ یورو و ۶.۳۹ پوند هم به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده