// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Talent Not Included برای ایکس باکس وان تایید شد

استودیو Frima با انتشار تریلری جدید تاریخ انتشار بازی Talent Not Included را برای کنسول ایکس‌باکس وان مشخصی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کانادایی فریما (Frima) تاریخ انتشار بازی اکشن پلتفرمر تئاتر-محور Talent Not Included را برای ایکس‌باکس وان مشخص کرد.  بازی مذکور قرار است در تاریخ ۱۶ فروردین ماه (۵ آوریل) در دسترس کاربران قرار بگیرد. ضمن اعلام این خبر تریلری از این بازی منتشر شد.

بازی Talent Not Included با طراحی هنری زیبا و گیم‌پلی چالش‌برانگیز شما را به دنیای این بازی دعوت می‌کند. کاربران می‌توانند بازی مذکور را به صورت تک نفره انجام دهند یا اینکه با دوستانشان به صورت حضوری (Local) تجربه چند نفره از این بازی داشته باشند.

در ادامه می‌توانید توضیحات تیم توسعه دهنده را پیرامون ویژگی‌های بازی Talent Not Included را مطالعه کنید.

بازی Talent Not Included یک اثر اکشن پلتفرمر است که شما را در دنیایی از شخصیت‌های مکانیکی نظیر سربازان، حویانات و هیولا‌ها رها می‌کند و شما را به چالشی جدید دعوت می‌کند. این بازی در دنیایی به نام Not that Much Further اتفاق می‌افتد که داستان سه هیولای دوست داشتنی را با نام‌های زردوک، درپ و کوین روایت می‌کند که از طرفداران قتل ‌عام ، خون ریزی و شکسپیر هستند.

پس از گذر مدت‌ها شخصیت‌های داستان ما احساس کسالت و زندگی تکراری به آنها دست می‌دهد و در نتیجه تصمیم می‌گیرند که تئاتری را خودشان برپا کنند و داستان خود‌شان را اجرا کنند. اما متاسفانه برنامه طوری که آنها انتظار داشتند پیش نرفت. این امر به دست «زات»، یک هیولا منتقد، اتفاق افتاد، از آنجا که سه بازیگر تازه کار را با شخصیت‌های عجیب برای اجرای سناریو خود انتخاب کرد.

گیم‌پلی بازی Talent Not Included در تئاتر اتفاق می‌افتد جایی که باید برای اجرای نقش خود از موانع مختلف دوری کنید و دشمنان خود را از پای در بیاورید.

بازی Talent Not Included هم اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است، همانطور که در بالا اشاره شد بازی مذکور در تاریخ ۱۶ فروردین ماه برای کاربران ایکس‌باکس وان نیز منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Talent Not Included را دانلود و تماشا کنید:

| |

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده