// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

آدام سندلر چهار فیلم دیگر برای نت فلیکس می سازد

نت‌فلیکس اعلام کرد که آدام سندلر چهار فیلم دیگر نیز برای این شبکه خواهد ساخت.

آدام سندلر یکی از بازیگران و کمدین‌های با‌سابقه هالیوود است که بازیگری را از سن ۲۳ سالگی و با فیلم سینمایی Going Overboard آغاز کرده و با فیلم‌های Billy Madison ،Mr. Deeds و Big Daddy در بین دنبال‌کنندگان حوزه سینما شناخته شده است. سال ۲۰۱۴ شبکه Netflix اعلام کرد که قرار‌داد ساخت چهار فیلم را با آدام سندلر و هپی مدیسون پروداکشنز (Happy Madison Productions) امضا کرده است. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه قرار‌داد چهار فیلم دیگر را با هنر‌مند و کمپانی مذکور امضا کرده است.

از بین چهار فیلم اولین قرار‌داد آدام سندلر با شبکه نت‌فلیکس، دو فیلم The Ridiculous Six و The Do-Over در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. همچنین فیلم Sandy Wexler به عنوان سومین همکاری آدام سندلر و نت‌فلیکس در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) منتشر خواهد شد. با این‌‌ وجود که چهارمین فیلم تا‌کنون معرفی نشده، اما وب‌سایت ددلاین اعلام کرده است که کریس راک در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

تد ساراندوس، رئیس بخش محتوای نت‌فلیکس در مورد همکاری با آدام سندلر چنین گفته است:

آدام سندلر یکی از بر‌ترین کمدین‌های دنیای فیلم و سینما بوده و آثار او مورد استقبال مشترکین شبکه ما در سر‌تاسر جهان قرار گرفته‌اند. ما نسبت به گسترش همکاری با آدام سندلر و کمپانی هپی مدیسون و در نتیجه خنداندن مردم جهان، بسیار هیجان‌زده هستیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده