// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

موسس استودیو inXile بعد از عرضه بازی Wasteland 3 بازنشسته خواهد شد

برایان فارگو موسس دو استودیو موفق inXile و Interplay قصد دارد پس از عرضه بازی Wasteland 3 برای همیشه از صنعت گیم خداخافظی کند.

برایان فارگو (Brian Fargo) در سال ۱۹۸۳ استودیو Interplay را تشکیل دارد که بیشتر به واسطه خلق دو بازی Fallout و بازی Fallout 2 و انتشار Baldur’s Gate شناخته می‌شود. مدتی بعد فارگو دست به تاسیس استودیو inXile Entertainment زد که آثاری مانند بازی Torment: Tides of Numenera و بازی Wasteland 2 را در کارنامه دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی، فارگو اعلام کرده که قصد بازنشستگی از صنعت بازی‌سازی را دارد و از آن‌جایی که استودیو inXile  در حال توسعه بازی Wasteland 3 است، او این کار را بعد از اتمام و عرضه آن انجام خواهد داد.

در طی مصاحبه اخیر او با وب‌سایت یورو گیمر، برایان فارگو در خصوص احساساتش در مورد خروج از حوزه بازی با شرایط کنونی و به پایان رساندن کارنامه کاریش در نقطه اوج گفته است:      

دو بازی Torment: Tides of Numenera و Wasteland 2 عملکرد موفقی داشتند. از سویی ساخته جدیدمان، The Mage’s Tale به حد کافی پر سر و صدا بود و بازی The Bard's Tale IV نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. Wasteland 3 نیز پس از عملکرد درخشان Wasteland 2 مراحل ساخت خود را به خوبی سپری می‌کند پس به نظر من اکنون زمان مناسبی است تا از این صنعت کناره گیری کنم. 

فارگو همچنین اشاره داشته که طبق برنامه ریزی آن‌ها بازی Wasteland 3 قرار است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. بنابراین روند خروجش طولانی مدت خواهد بود و او قصد دارد در طی این زمان به هر چه بهتر شدن inXile Entertainment کمک کند تا پس از غیبت او باز هم استودیو به روند رو به پیشرفت خود ادامه دهد.

 افراد شایسته و مهربانی بوده‌اند که همگی در رسیدن من و استودیو به این نقطه تاثیر داشته‌اند. از پیدا کردن این افراد و قرار دادن استعدادهایشان در کنار یکدیگر بسیار خوشحال هستم زیرا شخصا سال‌ها آن‌ها را آموزش داده‌ام تا بتوانند باعث خوشحالی من شوند. این کاری است که شما باید به عنوان مدیر یک کمپانی انجام دهید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده