نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

گیم استاپ: پروژه اسکورپیو بسیار قدرتمند است

مدیر فروشگاه گیم‌استاپ کنسول پروژه اسکورپیو را سیستمی «بسیار قدرتمند» خوانده که «واقعاً برای رزولوشن 4K ساخته شده است.»

پروژه اسکورپیو (Project Scorpio)، کنسول بعدی مایکروسافت، هنوز در پس پرده به سر می‌برد؛ اما این باعث نشده که در اخبار کنسول‌های بازی از آن چیزی نشنویم. این‌بار خرده‌فروشی گیم‌استاپ (GameStop) درباره‌ی این محصول صحبت کرده و طی اظهارنظری کوتاه، از قدرت آن تعریف و تمجید کرده است.

تونی بارتل (Tony Bartel)، مدیر ارشد عملیات گیم‌استاپ، جلسه‌ای با سهام‌داران این فروشگاه داشت که حین آن، بحث به کنسول آینده‌ی مایکروسافت هم کشیده شد. طبیعتاً بارتل به پیمان‌نامه‌ی عدم افشا عمل و از اشاره کردن به جزئیات اسکورپیو خودداری کرد؛ اما به‌هرحال، گفته‌های‌اش از قدرت بالای این محصول حکایت داشت. او پس از خاطرنشان کردن اینکه «متأسفانه ما نمی‌توانیم پای‌مان را از قلمروی واضحات چندان بیرون بگذاریم» گفت:

[اسکورپیو] سیستمی بسیار قدرتمند است که واقعاً برای [رزولوشن] 4K ساخته شده است. ما به چشم محصولی شدیداً بازی-محور و بسیار بسیار قدرتمند به آن نگاه می‌کنیم و بر این باور هستیم که بازی‌هایی عالی برای آن وجود خواهد داشت؛ بازی‌هایی که [از اساس] برای این [کنسول] ساخته شده‌اند.

در آن‌سو پل رینز (Paul Raines)، مدیرعامل گیم‌استاپ، از دید دیگری به قضیه نگاه کرد و درباره‌ی فروش نسخه‌ی فیزیکی بازی‌ها گفت:

بدون شک، [فروش] فیزیکی بازی‌ها [همواره] با کاهش‌هایی دوره‌ای همراه بوده است؛ ولی ما برای نینتندو سوییچ، سونی پلی‌استیشن VR و مایکروسافت اسکورپیو، برنامه‌های بسیار خوبی داریم.

شما درباره‌ی پروژه‌ی اسکورپیو چه نظری دارید؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده