// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

کارت لجندری Bandit بازی Clash Royale فعال شد

سوپرسل با عمل به وعده‌ی خود کارت لجندری Bandit را به بازی کلش رویال (Clash Royale) اضافه کرد.

سوپرسل توسعه‌دهنده‌ی فنلاندی بازی‌هایی نظیر بازی Clash of Clans و بازی Hay Day با عمل به وعده‌ی خود اولین کارت لجندری از مجموع چهار کارت جدید را به بازی کلش رویال (Clash Royale) اضافه کرده است. Bandit، کارت سه الکسیری جدید بازی کلش رویال، دارای قابلیت Dash است که به او امکان حمله‌ور شدن به سمت دشمنان را می‌دهد. از جمله قابلیت Dash بندیت مصونیت این نیروی جدید در هنگام حمله‌ور شدن طرف دشمنان است که به او امکان ضربه نخوردن را در هنگام حرکت سریع می‌دهد. این کارت در یک ثانیه مستقر می‌شود و در کنار سرعت ضربه‌ی یک ثانیه‌ای، در دسته‌ی کارت‌های Fast (سریع)‌ قرار می‌گیرد.

اگر علاقمند به کارت Bandit هستید می‌تواند او را در آرنای ۹ یا همان آرنای جنگل (Jungle Arena) آزاد کنید. بخاطر داشته باشید که این نیرو به کارت‌هایی که در فاصله‌ی بالاتر از ۴ کاشی قرار دارند حمله نمی‌کند. بنابراین این کارت را با دقت مستقر کنید. قابلیت Dash این کارت، او را از برخورد با The Log و تکه‌ سنگ‌های بوئلر مصون می‌کند.

در کنار این کارت، باتوجه به اخبار بازی، سوپرسل از انتشار سه کارت دیگر نیز خبر داده است. کارت‌های نایت ویچ (Night Witch)، بتس (Bats)‌ و هیل (Heal)‌ نیز در آینده در فواصل مشخصی منتشر خواهند شد. شرکت سوپرسل اخیرا بروزرسانی بزرگی را با هدف اضافه شدن چالش‌ Clan Battle و همچنین اضافه کردن آرنای لجندری جدید منتشر کرده بود. شما می توانید در سایت زومجی به مطالعه‌ی جزئیات برزورسانی متعادل‌سازی بپردازید.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده