نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

هفته نامه ویدیویی ۴۸: از اسلحه‌های جدید Battlefield 1 تا انتشار Super Mario Run برای اندروید

در اولین هفته‌نامه ویدیویی سال ۱۳۹۶، به اسلحه‌های جدید بازی Battlefield 1 می‌پردازیم و از انتشار Super Mario Run برای اندروید می‌گوییم.

بالاخره سال جدید آمد و افتخار این را داریم که با اولین هفته‌نامه ویدیویی زومجی در سال ۱۳۹۶ در خدمت شما باشیم. هفته گذشته، با اینکه ما در تعطیلات سال نو به سر می‌بردیم، اما اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. یکی از اتفاقات خوب هفته گذشته به خصوص برای دارندگان گوشی‌های اندروید، عرضه بازی Super Mario Run برای این دستگاه‌ها بود. از این پس دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز می‌توانند لوله‌کش معروف نینتندو را برروی موبایل خود تجربه کنند. در هفته‌نامه ویدیویی به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

در ادامه، سری می‌زنیم به استودیو دایس و بازی Battlefield 1. هفته پیش دایس اعلام کرد که به زودی ۴ اسلحه جدید به این بازی اضافه خواهد کرد و هر کدام از کلاس‌های بازی، یک اسلحه جدید دریافت می‌کنند که برای به دست آوردن آنها، باید یک سری کار خاص انجام داد. در هفته‌نامه ویدیویی این هفته، جزئیات این خبر را نیز مرور می‌کنیم و در ادامه نگاهی کلی بر مهم‌ترین اخبار دنیای بازی و سینما و تلویزیون در هفته گذشته می‌اندازیم.

پس اگر هفته گذشته به دلیل تعطیلات و مسافرت فرصت نکردید زومجی را دنبال کنید، با چهل و هشتمین قسمت هفته‌نامه ویدیویی و اولین قسمت آن در سال جدید، همراه زومجی باشید:

|


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده