نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

آغاز کمپین کیک استارتر بازی جدید سازندگان قبلی Dead Island 2

تعدادی از سازندگان پیشین بازی Dead Island 2، کمپین کیک‌استارتری برای بازی جدید خود با نام All Walls Must Fall راه‌اندازی کردند.

پس از لغو ساخت بازی Dead Island 2 توسط استودیو یگر، چهار نفر از کسانی که عضو این استودیو بودند، تصمیم گرفتند که از کار خود استعفا دهند و استودیو جدیدی را با نام inberweengames تاسیس کنند. اولین بازی این استودیو مستقل، All Walls Must Fall نام دارد که چند روز پیش کمپین خود را در وب‌سایت کیک‌استارتر برای به دست آوردن سرمایه آغاز کرد.

در این بازی، بازیکنان وارد دنیایی می‌شوند که در آن جنگ سرد هرگز به اتمام نرسیده است و در حقیقت برای نزدیک به ۱۵۰ سال ادامه داشته است. تکنولوژی سفر در زمان در این دنیای جدید وجود دارد و در این جنگ، همه قصد دارند از این تکنولوژی استفاده کنند تا بتوانند بر حریف خود پیروز شوند. بازیکنان باید برای جلوگیری از بروز جنگ اتمی و پایان دنیا، باید وقایع یک شب خاص را بارها تکرار کنند و از طریق مبارزه و استفاده از دیالوگ، از بروز این حادثه جلوگیری کنند. بازی دارای یک گرافیک ایزومتریک است. سازنده بازی اعلام کرده است که موسیقی نیز در بازی از اهمیت بسزایی برخوردار است:

ما این بازی را با توجه به عشقمان به دنیای سایبرپانک و فیلم‌های نوآر و همچنین موسیقی و بازی‌های تاکتیکی ساخته‌ایم. All Walls Must Wall یک تجربه منحصر بفرد از تلفیق تمام موارد ذکر شده است. ما قصد داریم که یک بازی فوق‌العاده بسازیم.

در کمپین Kickstarter بازی، inbetweengames درخواست ۱۶ هزار و ۱۹۰ هزار دلار را کرده است. با این حال آنها اعلام کرده‌اند در صورتیکه این رقم بیشتر شود، آنها موارد جدیدی از قبیل مبارزات بهتر، محیط‌های جالب‌تر و سیستم عمیق‌تر دیالوگ را در بازی پیاده‌سازی می‌کنند. در زمان نوشتن این مطلب، آنها موفق به جمع‌آوری ۱۱ هزار و ۲۵۴ دلار شده‌اند و کمپین کیک‌استارتر بازی در تاریخ ۳۰ فروردین تمام می‌شود. در انتها می‌تواند تریلر کمپین کیک‌استاتر بازی را مشاهده کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده