نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

تعداد بازیکنان Dead Rising 4 از مرز یک میلیون نفر عبور کرد

بخش ونکوور استودیو کپکام اعلام کرد که تعداد بازیکنان Dead Rising 4 از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

روز گذشته، استودیو کپکام ونکوور، یک اینفوگرافی منتشر کرد و در آن مشخص کرد که تعداد بازیکنان بازی Dead Rising 4 از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است. این تعداد، مجموع بازیکنان بازی برروی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است.

بر اساس این اینفوگرافی، فرانک (شخصیت اصلی بازی) تا به حال ۴ میلیون ۵۶۷ هزار و ۱۲۳ بار مرده است و مجموعا بازیکنان ۸ میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۹۸۴ زامبی کشته اند. علاوه بر این بر اساس این اینفوگرافی مشخص شده که بیش از ۴ میلیون بار در این بازی عکس سلفی توسط بازیکنان گرفته شده است. در زیر می‌توانید این اینفوگرافی را مشاهده کنید:

Dead Rising 4

بازی Dead Rising 4، زمستان سال ۲۰۱۶ برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد و هفته گذشته نیز این بازی برروی استیم در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت. بسته الحاقی Frank Rising این بازی نیز قرار است در تاریخ ۱۵ فروردین و با قیمت ۱۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

بازی Dead Rising 4، در بررسی زومجی نمره متوسط ۶ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

به طور کلی، بازی Dead Rising 4 اثر بدی نیست، اما هرگز نمی‌توان آن را یک بازی خوب نیز نام برد. این بازی توانسته روی گیم‌پلی، که هدف اصلی سری Dead Rising است، خوب عمل کند و مشکلات بسیار زیاد نسخه‌های گذشته را نیز برطرف کند. اما نبود یک هدف درست و حسابی در روند بازی، درجه سختی بدون چالش و حتی بخش چندنفره بسیار بد باعث شده تا بازی Dead Rising خیلی زود شما را خسته کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده