نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴

لغو ممنوعیت بازی Outlast 2 در استرالیا

پس از بررسی‌های بیشتر، ستاد رده‌بندی سنی بازی‌های استرالیا ممنوعیت بازی Outlast 2 را در این کشور لغو کرد.

هفته پیش اعلام شد که سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی کشور استرالیا، بازی ترسناک Outlast 2 را به دلایلی مانند خشونت بسیار زیاد و استفاده از مواد مخدر، از انتشار در این کشور منع کرده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، این سازمان اعلام کرده که پس از بررسی‌های بیشتر، این بازی اجازه انتشار در کشور استرالیا را دریافت کرده است و رده‌بندی سنی بزرگسال را دریافت کرده است. 

در توضیحات دلیل اختصاص یافتن رده‌بندی سنی بزرگ‌سال (که بالاترین رده‌‌بندی بازی‌ها در استرالیا است)، آمده است که بازی Outlast 2، دارای صحنه‌های خشن، استفاده از مواد مخدر و موارد دیگری است که آن را فقط برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب می‌کند. پس از اعلام این خبر، استودیوهای رد برلز، سازنده بازی، اعلام کرد که بازی برای انتشار در کشور استرالیا، هیچ تغییری نکرده است و آنها هیچ موردی از بازی را عوض نکرده‌اند:

Outlast 2 توسط سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی کشور استرالیا، رده‌بندی سنی بالای ۱۸ سال را دریافت کرده است و ما بازی را در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۷ (۶ اردیبهشت) در این کشور منتشر خواهیم کرد. لازم به ذکر است که هیچ موردی از بازی ما تغییری نکرده است و یک نسخه از بازی در سرتاسر جهان منتشر خواهد شد.

بازی Outlast 2 قرار است که در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) در سرتاسر جهان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده