// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

هفته آینده بسته الحاقی جدید بازی Titanfall 2 منتشر خواهد شد

بسته الحاقی جدید بازی Titanfall 2 با نام Colony Reborn هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون، سازنده بازی Titanfall 2، اعلام کرد که هفته آینده این بازی میزبان بسته الحاقی بعدی خود خواهد بود. بسته الحاقی مورد نظر Colony Reborn نام دارد و به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

بزرگ‌ترین بخش این بسته الحاقی، نقشه Colony است که یکی از محبوب‌ترین نقشه‌های نسخه اول بود و حال وارد نسخه دوم شده است تا بار دیگر هواداران را به چالش بکشد. در ادامه استودیو ریسپاون اعلام کرد که تاریخ دقیق عرضه این بسته الحاقی ۱۰ فروردین (۳۰ مارس) خواهد بود و از دیگر محتویات Colony Reborn می‌توان به اضافه شدن اسلحه R-101 (این اسلحه نیز در نسخه اول وجود داشت) و یک حرکت تمام کننده جدید بنام Curb است که در ادامه، در ویدیویی که توسط استودیو سازنده منتشر شده است، می‌توانید آن را مشاهده کنید.

در آخر به مناسبت عرضه این بسته الحاقی در هفته آینده، بازی Titanfall 2 از تاریخ ۱۰ فروردین تا ۱۴ فروردین (سه آوریل) بر روی تمامی پلتفرم‌های خود رایگان خواهد بود و کاربران به بخش چند نفره بازی دسترسی کامل دارند و حتی دو مرحله اول بخش تک نفره نیز به رایگان در اختیارشان قرار داده می‌شود (البته این دو مرحله اعلام شده است که از این پس به صورت رایگان در دسترس تمامی مخاطبان قرار می‌گیرد). همچنین در هفته‌ای که بسته الحاقی Colony Reborn عرضه می‌شود، بازیکنان می‌توانند از رویداد XP دو برابر لذت ببرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده