نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

تریلر عرضه اپیزود سوم The Walking Dead: A New Frontier

در فاصله چند روز مانده به انتشار اپیزود سوم The Walking Dead: A New Frontier تریلر هنگام عرضه این بازی منتشر شد.

کمپانی تل‌ تیل گیمز اپیزود‌های اول و دوم بازی The Walking Dead: A New Frontier را چندی پیش و به صورت همزمان منتشر کرد و حال اپیزود سوم این بازی قرار است در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، اندروید و iOS منتشر شود. این اپیزود Above the Law نام دارد و تل‌تیل گیمز متنی را در توصیف داستان آن منتشر کرده است:

پس از اتفاقات شوکه‌کننده Ties That Bind: Part Two خاویر به دنبال پیدا کردن نقش خود در خانواده جدیدش است. با این حال تنش‌های زیادی را شاهد هستیم و آیا شاهد خواهیم بود که کلمنتاین و بقیه اعضای گروه بر علیه خاویر خواهند شد؟ شاید زمان انتخاب کردن از بین خانواده‌ای که در آن به دنیا آمده‌اید و خانواده‌ای که خودتان تشکیل داده‌اید فرا رسیده باشد.

تل‌تیل گیمز همچنین تریلر هنگام انتشار اپیزود سوم بازی را نیز منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دو اپیزود اول بازی The Walking Dead: A New Frontier کیفیت بسیار خوبی داشتند و در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کردند. خلاصه‌ای از نقد این بازی به شرح زیر است:

فصل سوم بازی اپیزودیک مردگان متحرک یا همان The Walking Dead: A New Frontier، شروعی طوفانی دارد. همان تیتراژ آغازین اپیزود اول کافیست تا مخاطب شدیدا جذب آن شود و تیتراژ پایانی اپیزود دوم، در کمال ناباوری شما را تشنه می‌گذارد! تشنه برای سومین اپیزود که می‌بایست چشم انتظار عرضه شدن آن بمانیم. از طرفی تغییرات جدید بخش گیم‌پلی نظیر قابل بازی بودن خاویر یا به عبارتی شخصیت اصلی بودن او سبب شده تا واکینگ دد ظاهری جدید بر تن کرده و مخاطبان خود را هیجان‌زده کند. هیجان‌زده از این که شخصیت خاویر چقدر می‌تواند به خوبی معرفی و روند داستانی وی پیش برود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده