// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

اولین تریلر لایو اکشن Death Note منتشر شد

شبکه نت فلیکس اولین تریلر لایو اکشن Death Note را منتشر کرد.

فروردین ماه سال گذشته اعلام شد که ساخت اقتباس سینمایی Death Note از دستور کار برادران وارنر خارج شده و تمام حقوق مادی و معنوی این فیلم به شبکه نت‌فلیکس واگذار شده است. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه اولین تریلر از لایو اکشن دفترچه مرگ را منتشر کرد.

فیلم سینمایی Death Note داستان لایت ترنر را به تصویر می‌کشد که به صورت اتفاقی دفترچه‌ای را پیدا می‌کند که با نوشتن نام هر شخص، فرد مورد نظر کشته می‌شود. پس از آنکه لایت از قدرت دفترچه با‌خبر می‌شود، تلاش می‌کند که دنیا را از لوس وجود شروران پاک کند، اما کار‌آگاهی افسانه‌ای به دنبال او است. اولین تریلر لایو اکشن هالیوودی Death Note، محصول شبکه Netflix را در زیر مشاهده می‌کنید:

فیلم سینمایی Death Note در تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۱۷ (۳ شهریور ۱۳۹۶) از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. کارگردانی این فیلم را آدام وینگارد، از کارگردانان به‌نام در ژانر ترسناک که سکان‌داری فیلم‌های You're Next، The Guest و Blair Witch را در کار‌نامه داشته، بر‌عهده دارد. همچنین نت وولف (بازیگر فیلم‌های The Fault in Our Stars و Behaving Badly)، مارگارت کوالی (بازیگر سریال The Leftovers)، کیت استنفیلد (بازیگر فیلم Get Out)، پائول ناکائوچی (هنرمند و صدا‌پیشه با‌سابقه که صدا‌پیشگی در بازی‌های Overwatch و Battlefield Hardline از تجربیات او هستند)، شیا وینگهام (بازیگر سریال Boardwalk Empire و فیلم Kong: Skull Island) به تر‌تیب ایفاگر نقش‌های لایت ترنر، میا ساتون، ال، واتاری و جیمز ترنر خواهند بود. همچنین مدتی قبل اعلام شد که ویلم دفو صداپیشگی شخصیت ریوک در فیلم Death Note را بر‌عهده خواهد داشت.

مجموعه دفترچه مرگ در سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ به صورت ۱۰۸ بخش درهفته‌نامه شونن جامپ منتشر و نهایتا در ۱۲ جلد جمع‌آوری شد. این مجموعه تا‌کنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته که آن را تبدیل به یکی از پر‌فروش‌ترین مانگا‌ها کرده است. سری Death Note در قالب‌های متعددی از جمله انیمه، بازی ویدیویی و فیلم سینمایی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده