// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱

بازی Super Mario Run برای اندروید منتشر شد

پس از چند ماه انتظار بالاخره بازی موبایل Super Mario Run برای سیستم عامل اندروید عرضه شد.

چندی پیش بود که کمپانی نینتندو، بالاخره تاریخ عرضه دقیق بازی موبایل Super Mario Run را برای سیستم عامل اندروید مشخص کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، روز موعود فرا رسیده است و بازی موبایل Super Mario Run به صورت رسمی برای این سیستم عامل عرضه شده است.

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل‌پلی بازی اندروید و آیفون Super Mario Run را برای دستگاه‌های اندرویدی خود دانلود یا خریداری کرده و از بازی کردن لذت ببرند. نسخه‌ای که برای کاربران در نظر گرفته شده است، نسخه 2.0 بازی است که تغییراتی را در سیستم گیم‌پلی به وجود آورده و کاربران می‌توانند بخش بیشتری از بازی را به نسبت قبل به صورت رایگان تجربه کنند.

پس از تجربه بخش رایگان بازی، اگر از دنیای سوپرماریو ران خوش‌تان آمد، باید ۱۰ دلار هزینه کرده و بازی را به صورت کامل خریداری کنید. جدای از اینکه شاید ۱۰ دلار کمی زیاد باشد، قسمت خوب قضیه اینجاست که بازی اندروید و آیفون Super Mario Run از هیچ پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی نکرده و با پرداخت ۱۰ دلار، بازی را کامل خریداری خواهید کرد و قرار نیست در آینده هیچ مبلغ اضافه دیگری را پرداخت کنید.

دانلود نسخه اندروید Super Mario Run


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده