نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

لغو نسخه Wii U بازی Bloodstained و تایید عرضه آن برای سوییچ

سازنده بازی Bloodstained: Ritual of the Night اعلام کرد که نسخه Wii U این بازی لغو شده است و این بازی به جای Wii U برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night، دنباله معنوی Castlevania: Symphony of the Night محسوب می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، کوجی «ایگا» ایگاراشی، کارگردان بازی، اعلام کرد که این بازی برای کنسول Wii U عرضه نخواهد شد و به جای آن برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. ایگاراشی این خبر را در صفحه کیک‌استارتر بازی اعلام کرد و از تمام کسانی که منتظر عرضه بازی برروی کنسول Wii U بودند عذرخواهی کرد:

زمانی که ما کمپین کیک‌استارتر بازی را در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی کردیم، کنسول Wii U در اوج محبوبیت خود بود. اما این مسئله با عرضه کنسول نینتندو سوییچ کاملا عوض شد. عرضه این کنسول باعث شد که دریافت پشتیبانی برای Wii U از طرف سازنده سخت‌افزار، بسیار سخت باشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم پروسه توسعه بازی برای Wii U را متوقف کنیم و به جای آن بازی را برای کنسول سوییچ توسعه دهیم.

ما خیلی از این مسئله متاسف هستیم به خصوص پس از پشتیبانی تمام و کمال شما و امیدوار هستیم که شما کاملا این موضوع را درک کنید.

کسانی که از این کمپین حمایت کرده بودند، می‌توانند درخواست نسخه دیگری از بازی را داشته باشند و حتی می‌توانند درخواست پس گرفتن پول خود را بکنند. کسانی که درخواست نسخه Wii U بازی را داده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخه سوییچ بازی را دریافت کنند، لازم به انجام هیچ کار اضافی نیستند.

بازی Bloodstained که قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شود، برای انتشار برروی کنسول‌های سوییچ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. نسخه Wii U بازی زمانی تایید شد که کمپین کیک‌استارتر بازی از مرز ۳ میلیون دلار عبور کرد. در نهایت این کمپین موفق به جمع‌آوری ۵ و نیم میلیون دلار شد و به این ترتیب بازی توانست به یکی از موفق‌ترین بازی‌های Wii U در وب‌سایت کیک‌استارتر تبدیل شود.

Bloodstained تنها بازی‌ای نیست که عرضه آن برای Wii U لغو شده و ساخت آن برای سوییچ تایید شده است. پیش از این بازی‌هایی مانند Rive، Yooka-Laylee و Stardew Valley نیز پلتفرم خود را از Wii U به سوییچ تغییر داده بودند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده