نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

آپدیت جدید بازی Killing Floor 2 منتشر شد

آپدیت جدید بازی Killing Floor 2 دو سلاح و دو نقشه جدید به بازی اضافه می‌کند. 

استودیو تریپ‌وایر امروز و در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که آپدیت جدیدی را با نام Descent Content Pack برای بازی Killing Floor 2 منتشر کرده است. این آپدیت دو سلاح و دو نقشه جدید را به بازی اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید جزییات آپدیت جدید را مشاهده کنید:

  • دو نقشه و حالت بازی جدید: دو نقشه جدید با نام‌های Descent و Nuked به بازی اضافه شده‌اند. نقشه Descnet یک مپ کاملا جدید است که در آن یک حالت جدید نیز دیده می‌شود که زیرشاخه حالت بقا بوده و در هر موج گیمر را در یک نقطه تصادفی ریسپاون می‌کند. نقشه Nuked هم توسط کاربران بازی ساخته شده و حال رسما به آن اضافه می‌شود. 
  • دو سلاح جدید: اسلحه Spitfires که یکی از سلاح‌های محبوب نسخه اول بازی بود و اسلحه جدید Stoner 63a LMG که یک اسلحه اتوماتیک سبک است به بازی اضافه شده‌اند. 
  • تروفی‌های جدید: کاربران پلی‌استیشن می‌توانند تروفی‌های جدیدی را مرتبط با نقشه‌های جدید بازی باز کنند. 

سازنده بازی همچنین متنی نیز با محوریت آپدیت جدید منتشر کرده است:

در آپدیت Descent Content Pack کاربران بازی Killing Floor 2 می‌توانند به دو نقشه جدید دسترسی داشته باشند. نقشه اول Descent نام داشته و به شکلی طراحی شده که پیش از این نمونه آن را در بازی‌های Killing Floor ندیده‌اید. همچنین در این نقشه یک حالت جدید به اسم Holdout نیز قابل بازی است که زیرشاخه‌ای از حالت بقا (Survival) بازی بوده و در هر موج گیمر در یک نقطه تصادفی ظاهر می‌شود. همچنین به احترام کاربرانی که با اشتیاق در حال ساخت محتویات مرتبط با بازی Killing Floor 2 هستند، تصمیم گرفتیم تا نقشه Nuked را نیز که توسط آن‌ها ساخته شده، رسما به بازی اضافه کنیم. 

از طرفی آپدیت جدید بازی دو سلاح نیز به آن اضافه می‌کند. طرفداران قدیمی بازی و افرادی که نسخه اول آن را تجربه کرده‌اند، از اضافه شدن اسلحه Spitfires خوشحال خواهند بود. این سلاح قادر است به دو شکل متفاوت شلیک کند. از طرفی اسلحه Stoner 63a LMG هم برای اولین بار وارد این سری می‌شود که یک ماشین گان اتوماتیک و سبک بوده و قادر است تیرهای متعددی را در هر خشاب شلیک کند. 

بازی Killing Floor 2 برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. به مناسبت انتشار آپدیت جدید بازی، این اثر با تخفیف ۳۳ درصدی در فروشگاه پلی‌استیشن از امروز تا تاریخ ۸ فروردین به فروش می‌رسد و قرار است از فردا (۳ فروردین) تا ۷ فروردین نیز نسخه پی‌سی آن از طریق استیم با تخفیف ۵۰ درصدی قابل خرید باشد. 

در پایان می‌توانید تریلر آپدیت جدید بازی را تماشا کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده