// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بروزرسانی 1.11 بازی Dark Souls III بزودی در دسترس قرار می‌ گیرد

بروزرسانی جدید بازی Dark Souls III در راستای اضافه شدن قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو بزودی منتشر می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو، ناشر بازی Dark Souls III، اعلام کرده است که در تاریخ چهارم فروردین (۲۴ مارس) بروزرسانی 1.11 این بازی در دسترس قرار می‌گیرد. هدف اصلی این بروزرسانی پشتیبانی از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو است.

با این‌حال بروزرسانی پیش روی بازی Dark Souls III برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شود زیرا این بروزرسانی بستری برای عرضه بسته الحاقی The Ringed City فراهم می‌کند که در تاریخ هشت فروردین (۲۸ مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار این بسته الحاقی را خریداری کنند یا با پرداخت ۲۴.۹۹ دلار سیزن‌پس این بازی را خریداری کنید.

از ویژگی‌های این بروزرسانی می‌توان به ارتقا فریم ریت بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو اشاره کرد همچنین همانطور که تیم سازنده قول داده بود، برخی از باگ‌های بازی نیز برطرف شده است و اسلحه‌های بازی نیز بیش از پیش به تعادل رسیده‌اند. همچنین در این بروزرسانی دو نقشه جدید به نام‌های Dragon Ruins و Grand Roof به بخش Undead Match بازی اضافه خواهد شد.

در آخر این نکته را هم اضافه کنم که در تاریخ یک اردیبهشت (۲۱ آوریل) نسخه The Fire Fades Edition بازی Dark Souls III نیز عرضه خواهد شد که شامل بازی اصلی به علاوه دو بسته الحاقی بازی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده