// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

احتمال اضافه شدن ابزار ساخت و ویرایش نقشه به Overwatch وجود دارد

با توجه به صحبت‌های جف کپلن می‌توان انتظار داشت که در آینده گیمران بتوانند نقشه‌های مطابق میل خود را در بازی Overwatch ایجاد کنند.

پیش از بروزرسانی اخیر بازی Overwatch که به افراد اجازه می‌داد تا حالت‌های مختلف و جدید را برای این اثر ایجاد کنند، گیمران دسترسی چندانی برای ساخت محتواهای باب میل خود برای این بازی نداشتند.

مطمئنا نمی‌شود که در مورد محتواهای تولید شده توسط جامعه هواداران یک بازی اشاره کرد ولی در خصوص نقشه‌هایی که گیمران دست به خلق آن زده‌اند صحبت نکرد. موردی که بسیاری از خریداران بازی Overwatch انتظار افزوده شدن آن را دارند ولی تاکنون شاهد حرکتی از سوی کمپانی بلیزارد در این خصوص نبوده‌ایم. البته برای این موضوع دلایلی از سوی سازندگان مطرح شده ولی می‌توان انتظار داشت که با توجه به صحبت‌های اخیر کارگردان بازی اورواچ شرایط در آینده تغییر کند.

جف کپلن، کارگردان بازی Overwatch، در طی صحبت‌های اخیر خود پیرامون ایجاد ابزاری برای ساخت و ویرایش نقشه گفته است:

ما به شدت در خصوص ایجاد و انتشار ابزاری برای ساخت و ویرایش نقشه برای بازی Overwatch در آینده خوش‌بین هستیم ولی از آن‌جایی که این اثر توسط موتور بازی‌سازی جدیدی ساخته شده است افزودن این ویژگی به اورواچ چندان کار راحتی نبوده و نمی‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد ابزاری برای ساخت و ویرایش نقشه برای این اثر بود. 

او در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد:

افزودن ابزاری برای ساخت و ویرایش نقشه یکی از اهداف بلند مدت بلیزارد برای این اثر است ولی اضافه کردن این ویژگی به بازی آن چنان که به نظر می‌رسد آسوده نخواهد بود. در نهایت باید بگویم با توجه به موانعی که وجود دارد راه طولانی تا افزوده شدن ابزار ساخت و ویرایش نقشه به بازی Overwatch باقی مانده و جامعه گیمران و هواداران این بازی نباید به این زودی‌ها منتظر آن باشند.     

اجازه دادن به جامعه هواداران این اثر برای ساخت نقشه‌های جدید می‌تواند افراد فراوانی که علاقه زیادی به ساخت ماد‌های گوناگون دارند را به سمت این اثر جذب کند. البته باید به این مورد نیز توجه داشت که اگر این ویژگی نتواند به شکل درستی پیاده سازی شود تاثیر منفی بر روی بازی اصلی خواهد گذاشت. خوشبختانه بلیزارد از معدود سازندگانی است که همیشه از ایده‌های جدید برای آثار خود استقبال می‌کند و همین موضوع باعث خوشحالی و دلگرمی گیمران است.

در جدیدترین اخبار بازی، مایکل چو، نویسنده ارشد بازی Overwatch، اعلام کرد که امسال نیز محتویات داستانی بیشتری برای بازی Overwatch منتشر خواهد شد. بر اساس گفته‌های کمپانی بلیزارد، ۲۲ درصد از بازیکنان بازی Overwatch بر روی پی‌سی از پردازنده‌های گرافیکی مجتمع استفاده می‌کنند همچنین این شرکت رسما تاریخ اضافه شدن شخصیت اوریسا به این اثر را اعلام کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده