// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

استودیو سازنده Pokemon در اندیشه ساخت یک بازی کنسولی است

ظاهرا تیم توسعه دهنده بازی Pokemon، به دنبال جذب نیرو برای توسعه یک بازی بر روی کنسول‌‌های خانگی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیم فریک، سازنده مجموعه Pokemon، اخیرا یک آگهی کاری منتشر کرده است که در جریان این آگهی به دنبال استخدام چند نیرو برای یک بازی نقش آفرینی است. به طور دقیق‌تر، در این لیست آمده است که تیم سازنده به دنبال یک شخص برای طراحی سه بعدی CG است که بتواند بر روی هیولاها، آیتم‌ها و شخصیت‌های بازی‌ای کار کند که همگی آن را می‌شناسند.

همچنین در ادامه این آگهی آمده است که این بازی برای یک کنسول بازی توسعه داده خواهد شد و شخص مورد نظر باید سابقه ساخت و توسعه بر روی کنسول‌های دستی نینتندو Wii U و پلی‌استیشن ویتا را داشته باشد یا اینکه سطح مهارت آن‌ها در سطح ساخت بازی برای پلتفرم‌های ذکر شده باشد. با این تفاسیر می‌توان حدس‌هایی زد از اینکه استودیو گیم فریک در حال توسعه یک بازی از مجموعه پوکمون برای کنسول نینتندو سوییچ است.

در گذشته و زمان عرضه کنسول نینتندو سوییج نیز تیم سازنده اعلام کرده بود که تا پایان سال جاری میلادی، یک نسخه از این مجموعه برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و حتی می‌تواند این احتمال وجود داشته باشد که نسخه ریمستر شده بازی Pokemon Sun/Moon برای نینتندو سوییچ در دست ساخت باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده