نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

قرار گرفتن Assassin's Creed: Empire در فهرست بازی های یک خرده فروشی

بنا به فهرست بازی‌های یک خرده‌فروشی سوییسی، به نظر می‌رسد نسخه بعدی مجموعه Assassin's Creed که با نام Empire شناخته می‌شود، تا پایان سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، یک خرده‌فروش سوییسی با نام WOG، در فهرست بازی‌های خود، بازی Assassin's Creed: Empire را قرار داده است و اگر اطلاعات این خرده‌فروش صحیح باشد، باید تا پایان سال ۲۰۱۷، منتظر عرضه نسخه جدیدی از این مجموعه محبوب که توسط یوبیسافت ساخته شده، باشیم. چندی پیش بود که تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بسیاری مدعی شده بودند که این تصویر مربوط به بازی بعدی مجموعه Assassin's Creed است. یوبی سافت بر خلاف سال‌های گذشته، تصمیم گرفت که امسال نسخه جدیدی از این مجموعه را عرضه نکند و به جای آن ریمستر سه نسخه از بازی را عرضه کرد.

Assassin

تمام این شایعات دست به دست هم داده تا بسیاری از طرفداران منتظر باشند تا یوبی سافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2017، از نسخه جدید این بازی رونمایی کند و این اقدام خرده‌فروش WOG، بر صحت این شایعات افزوده است. در صفحه این بازی در خرده‌فروشی WOG، هیچ تاریخ عرضه دقیقی ذکر نشده است و فقط اشاره شده که بازی قرار است در سه‌ماه چهارم سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

با تمام این اوصاف، این احتمال وجود دارد که این اقدام WOG، فقط از روی حدس و گمان باشد و باید تا اعلام رسمی یوبیسافت در این باره منتظر بمانیم. البته دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که بعضی اوقات، برخی از خرده‌فروشی‌ها به اطلاعاتی دسترسی دارند که کاملا صحت دارد. با استناد به شایعاتی که تا به حال منتشر شده، به نظر می‌رسد نسخه بعدی Assassin's Creed در کشور مصر جریان دارد و به غیر از این نکته، اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده