نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

دث استروک ممکن است در فیلم مستقل بتمن حضور نداشته باشد

طبق شایعات منتشر شده، شخصیت دث استروک احتمالا در فیلم مستقل بتمن (Batman) حضور ندارد و شخصیت دیگری جانشین او خواهد شد.

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید فیلم مستقل بتمن تا سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز نخواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما، ممکن است شاهد نبرد دث‌استروک با شوالیه تاریکی در این فیلم نباشیم. جو مانگالینو، بازیگر نقش دث‌استروک، در مصاحبه جدید خود گفته که مطمئن نیست که در این فیلم حضور داشته باشد. در مصاحبه با روزنامه Pittsburgh Today Live، از مانگالینو پرسیده شد که آیا او هنوز هم بخشی از بازیگران فیلم Batman است یا در این فیلم حضور ندارد. او پس از مکث نسبتا طولانی گفت:

شاید. خواهیم دید.

هفته گذشته جاستین کرول، نویسنده وب‌سایت ورایتی، برای اولین بار از تاخیر در شروع فیلمبرداری فیلم بتمن خبر داد. همچنین او در توییتی جداگانه گفت که ممکن است تغییراتی در بازیگران این فیلم داده شود و احتمالا به همین منظور است که مانگالینو از حضورش در این فیلم مطمئن نیست. در خبری دیگر، اعلام شده که بازنویسی فیلمنامه فیلم بتمن آغاز شده است و احتمالا فیلمنامه این فیلم کاملا بازنویسی خواهد شد. در ماه بهمن، اعلام شد که کریس تریو قرار است فیلمنامه فیلم بتمن را بازنویسی کند، اما تاکنون بازنویسی فیلمنامه این فیلم توسط تریو تایید نشده است.

Deathstroke

ماه بهمن گذشته، بن افلک با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman رسما انصراف داد. در اوایل ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین افلک، انتخاب و معرفی کرد. بن افلک در تابستان سال گذشته، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدت کوتاهی پس از آن اعلام کرد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌ سی را در این فیلم بازی کند. طبق تصویری که زک اسنایدر در سال گذشته منتشر کرد، دث‌استروک قرار است حضور کوتاهی را در فیلم Justice League (لیگ عدالت) داشته باشد.

شخصیت دث‌استروک نخستین بار در کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد و این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌سی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. در تلویزیون، دث‌استروک با بازی مانو بنت به عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال کماندار (Arrow) حضور داشت. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله Batman: Arkham Knight و Batman: Arkham Origins حضور داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده