نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

مجموعه جدید Top Gear آمریکا تایید شد

سری جدید نسخه آمریکایی برنامه محبوب Top Gear برای پخش از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا تایید شد.

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ماشین‌دوست‌ها، برنامه تلویزیونی تاپ گیر است که مدت‌ها است که از تلویزیون انگلستان در حال پخش است. از این برنامه، نسخه‌های مختلفی نیز تولید شده است که یکی از آنها نسخه آمریکایی آن بود که مدتی است پخش آن متوقف شده است. حال در جدیدترین اخبار تلویزیون، مشخص شد که نسخه آمریکایی Top Gear، برای پخش از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا تایید شده و قرار است در هشت قسمت یک ساعته، در سال ۲۰۱۷ از این شبکه پخش شود.

مجری‌های این برنامه، تام «ووکی» فورد، یکی از اعضای مجله تاپ گیر، آنتون براون، قهرمان مسابقات درگ آمریکا و ویلیام فیچتنر، بازیگر فیلم‌هایی مانند The Dark Knight، Prison Break و Black Hawk Down هستند. فیچتنر علاوه بر بازیگری، عاشق ماشین است و خود به صورت حرفه‌ای در مسابقات رانندگی شرکت می‌کند.

ویلیام فیچتنر

بنا به گفته‌های سازنده این نسخه از برنامه، تاپ گیر آمریکا قرار است که ماشین‌های خاص و فوق‌العاده‌ای را مورد بررسی قرار دهد و همچنین ماشین‌های محبوب قدیمی آمریکایی نیز در این برنامه حضور دارند. مجریان این برنامه قرار است که تماشاگران را به نقاط تاریخی و جاده‌های فوق‌العاده آمریکا ببرند. همچنین هر هفته، یک شخصیت محبوب نیز به عنوان مهمان در این برنامه حضور دارد و در مسیر جدید تاپ گیر آمریکا برای صدرنشینی در جدول رده‌بندی افراد مشهور، به رقابت می‌پردازد.

هنوز تاریخ پخش این برنامه مشخص نشده است اما قرار است که در سال ۲۰۱۷ شاهد پخش تاپ گیر آمریکا از بی‌بی‌سی باشیم. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده