// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Korix مشخص شد

استودیو StellarVR با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Korix را برای پلی‌استیشن VR مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو استلار-‌وی‌آر (StellarVR) تاریخ رسمی عرضه بازی واقعیت مجازی Korix را مشخص کرد. بازی استراتژی Korix قرار است در تاریخ ۸ فروردین ماه (۲۸ مارس)  به صورت انحصاری برای هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR منتشر شود.

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از محتوای بازی Korix مطالعه کنید:

بازی Korix در دنیای فضایی اتفاق می‌افتد، جایی که وظیفه شما محافظت از خانه و نژاد خودتان در مقابل دشمنان است. کاربران بازی را در نقش فرمانده‌ای ایفای نقش می‌کنند، کسی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. ماموریت شما  نبرد در مقابل دشمنان است. سیستم دفاعی خود را تشکیل دهید و با جمع آوری منابع و تشکیل دادن نیرو‌های خود، انتقام‌تان را از دشمنان بگیرید.

مارک تایلور، سازنده بازی Korix، اعلام کرد که هدف سازندگان خلق یک اثر استراتژی است که کاربران را به دوران دهه ۹۰ این سبک می‌برد. این بازی پس از عرضه از سه حالت تک نفره کمپین، اسکیرمیش و بخش چند نفره آنلاین بهره می‌برد که کاربران می‌توانند با تشکیل تیم‌های ۲ الی ۴ نفره با یکدیگر مبارزه کنند یا اینکه در بخش همکاری چند نفره با یکدیگر از نژاد و خانه‌ی خود محافطت کنند.

همچنین در ادامه اعلام شد که کاربران می‌توانند این بازی را با نرخ فریم ۱۶۰ بر روی هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو تجربه کنند. البته به گفته سازندگان، بازی Korix بر روی پلی‌استیشن 4 پرو از گرافیک بالاتری بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی واقعیت مجازی Korix را تماشا کنید و نگاهی به دنیا و گیم‌پلی این بازی بیاندازید.

| |

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده