نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

کارگردان NieR: Automata دوست دارد سونی کنسول دستی جدیدی بسازد

یوکو تارو، سازنده بازی NieR: Automata،‌ اعلام کرده که دوست دارد سونی کنسول دستی جدیدی بسازد. 

یوکو تارو، یکی از بازیسازان مشهور ژاپنی است که جدیدترین بازی وی یعنی بازی NieR: Automata اخیرا روانه بازار شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، تارو توییتی منتشر و در آن اعلام کرده که دوست دارد سونی روزی نسخه جدیدی از کنسول‌های دستی خود را ساخته و روانه بازار کند؛ کنسولی که بتواند جایگزین پلی‌استیشن ویتا شود. متن توییت وی به شرح زیر است:

من واقعا دوست دارم که سونی روزی کنسول دستی جدیدی عرضه کند. درست است که این روز‌ها نینتندو سوییچ عرضه شده و بسیار عالی است، ولی من دوست دارم تا یک کنسول قابل حمل نسل جدید و کوچک‌تر نیز ساخته شود. کنسولی که بتواند لذت خاصی از بازی کردن را منتقل کند. چرا که گوشی‌های هوشمند بدون دکمه‌های فیزیکی قادر به ارائه این لذت نیستند. 

البته با توجه به وضعیت فعلی بازار، بعید به نظر می‌رسد که سونی بخواهد کنسول دستی جدیدی به عنوان جایگزین پلی‌استیشن ویتا بسازد. 

علاقه یوکو تارو به کنسول‌های دستی مساله عجیبی نیست؛ چرا که مردم ژاپن در کل علاقه زیادی به کنسول‌های دستی و پلتفرم‌های قابل‌حمل دارند و به همین دلیل هم بازی‌های موبایل معمولا با استقبال خوب مردم این کشور روبرو می‌شوند. 

نظر شما در مورد صحبت‌های تارو چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده